70 درصد مردم از قوه قضائیه رضایت نسبی دارند

به گزارش یزد بلاگ، رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: در یک نظرسنجی به صورت میانگین 70 درصد مراجعین از عملکرد همکاران قضا رضایت نسبی داشتند.

70 درصد مردم از قوه قضائیه رضایت نسبی دارند

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، عیسی زارع پور رئیس مرکز آمار و فنّاوری اطلاعات قوه قضائیه از راه اندازی سامانه نظرسنجی از مراجعه کنندگان به محاکم قضائی خبر داد و اضافه نمود: در مدت کوتاه راه اندازی این سامانه، برای 280 هزار نفر از مراجعه کنندگان به دستگاه قضائی پیامک نظرسنجی ارسال شده که از این تعداد 12 هزار نفر در نظرسنجی شرکت کردند.

وی شرح داد: این نظرسنجی شامل 6 سوال کلی بوده و بنا داریم تا در 4 مرحله دادسرا، جلسه رسیدگی، صدور حکم و اجرای احکام از مراجعه کنندگان نسبت به میزان رضایت مندی آن ها نظرسنجی صورت پذیرد.

زارع پور گفت: در نظرسنجی اخیر به صورت میانگین 70 درصد مراجعین از عملکرد همکاران قضا رضایت نسبی داشته که 40 تا 45 درصد آن ها رضایت مندی خود را زیاد و خیلی زیاد اعلام کردند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1502

به "70 درصد مردم از قوه قضائیه رضایت نسبی دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "70 درصد مردم از قوه قضائیه رضایت نسبی دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید