یونیورسال دنباله فیلم 47 رونین را برای نتفلیکس می سازد

به گزارش یزد بلاگ، ران یوان بازیگر و کارگردان آمریکایی قرار است دنباله فیلم سینمایی 47 رونین (47 Ronin) را برای استودیوی یونیورسال کارگردانی کند و این اثر از شبکه نتفلیکس پخش گردد.

یونیورسال دنباله فیلم 47 رونین را برای نتفلیکس می سازد

فیلم اصلی این مجموعه در سال 2013 توسط کارل رینچ با بازی کیانو ریوز ساخته شد. این اکشن فانتزی هنگام اکران شکست سختی خورد و از سوی منتقدان نیز با نقدهای تند منفی روبرو شد اما با وجود عدم موفقیت فیلم قبلی بخشی از استودیوی یونیورسال قسمت دوم این مجموعه را فراوری نموده و برای پخش به شبکه نتفلیکس می سپارد؛ به نظر می رسد حضور نتفلیکس کلید حل معمای ساخته شدن دنباله این اثر سینمایی است.

فیلم جدید قرار است ترکیبی از چند ژانر مختلف باشد. فیلمی که عناصر هنرهای رزمی، اکشن و همچنین ژانر وحشت را درون خود ادغام نموده و یک اثر یک پارچه متفاوت ارایه می نماید. به گفته کارگردان دنباله فیلم 47 رونین با فیلمی سرگرم کننده، پرشور و پرهیجان روبرو می شویم که با درنظرداشتن سلیقه مخاطبان دنیای ساخته خواهد شد.

فیلم سینمایی 47 رونین داستان یک گروه سامورایی به همین نام را روایت می کرد که در قرن هجدهم برای دریافت انتقام ارباب خود که توسط یک شوگان بی رحم کشته شده متحد شده اند. فیلم با بودجه نسبتا سنگین 175 میلیون دلاری ساخته شد اما در سطح دنیا به فروشی نزدیک به 152 میلیون دلار رسید و به هیچ وجه نتوانست انتظارات را برآورده کند.

همانطور که اشاره شد فیلم اول این مجموعه نتوانست منتقدان را نیز با خود همراه کند. آنالیز وبسایت راتن تومیتوز حاکی از رضایت 16 درصدی منتقدان و آنالیز وبسایت متاکریتیک نشان دهنده نمره متای 28 برای این فیلم سینمایی است؛ نمراتی که به وضوح بیانگر نگاه منفی منتقدان نسبت به این اثر است.

اما ظاهرا نتفلیکس چندان به شکست قسمت اول این مجموعه اهمیت نداده و گمان می نماید با یک کارگردان جدید و حضور دوباره کیانو ریوز می گردد قسمت دوم را به موفقیت رساند.

ران یوان کارگردان قسمت دوم خود یک بازیگر و همچنین طراح صحنه های اکشن دارای بدلکاری است. انتخابی که کم وبیش ما را به یاد چاد استاهلسکی بدلکار و کارگردان فیلم جان ویک (John Wick) می اندازد.

یوان که در یکی از مهم ترین فیلم های سال جاری دیزنی یعنی مولان (Mulan) به ایفای نقش می پردازد چند فیلم بلند نه چندان مطرح هم کارگردانی نموده اما عمدتا به عنوان بازیگر شناخته می گردد.

سریال هایی همچون فرزندان هرج و مرج (Sons of Anarchy)، فرار از زندان (Prison Break) و سی اس آی: نیویورک (CSI: NY) از جمله پروژه هایی هستند که احتمالا مخاطبان ران یوان را بیشتر بابت حضور در آن ها به یاد می آورند.

  • 4 اثر برتر تاریخ سینما از نگاه کیانو ریوز

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1958

به "یونیورسال دنباله فیلم 47 رونین را برای نتفلیکس می سازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یونیورسال دنباله فیلم 47 رونین را برای نتفلیکس می سازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید