گواردیولا: بازی با نیوکاسل هم یک فینال است، از تماشای بازی تیم لمپارد لذت می برم

به گزارش یزد بلاگ، پپ گواردیولا با تمجید از عملکرد تیم چلسی از همتای خود در این تیم به عنوان یک سرمربی فوق العاده یاد کرد.

گواردیولا: بازی با نیوکاسل هم یک فینال است، از تماشای بازی تیم لمپارد لذت می برم

به گزارش خبرنگاران، پپ گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل چلسی در هفته سی ویکم رقابت های لیگ برتر انگلیس از شرایط سرخیو آگوئرو مهاجم آرژانتینی آبی ها و شرایط سایر بازیکنانش سخن گفت.

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی با تمجید از همتای خود در تیم چلسی گفت: فرانک لمپارد یک بازیکن فوق العاده بود و سرمربی فوق العاده ای هم شده است. او یک فصل واقعاً خوب را سپری نموده است. من از تماشای بازی تیم او لذت می برم. چلسی یکی از بهترین تیم های فوتبال اروپاست و در همه پست ها بازیکنان بسیار خوبی دارد.

وی در ادامه اضافه نمود: خوشبختانه پنج روز بین بازی ها زمان وجود دارد، اما شرایط تیم هنوز مناسب نیست. نمی دانم بازیکنانی که هر چند روز 90 دقیقه بازی می نمایند، در شرایط کاملاً مناسبی خواهند بود یا خیر. در راه رسیدن به دو بازی مهم بعدی باید کوشش کنیم مصدوم ندهیم. می توانیم به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا صعود کنیم و در موقعیت خوبی قرار داریم.

گواردیولا اضافه نمود: فردا با گروه پزشکی صحبت خواهیم کرد تا متوجه شویم قرار است آگوئرو چه مدت از میادین دور باشد. نگرانی ما این نیست که گابریل ژسوس به اندازه کافی خوب است یا نه، زیرا ما هر سه روز یک بار بازی می کنیم. رحیم استرلینگ، ایلکای گوندوگان و برناردو سیلوا می توانند در این پست بازی نمایند.

وی خاطر نشان کرد: گابریل در کنار آگوئرو بازی نموده است. در خصوص او تردیدی نداریم و می دانیم بازیکن بزرگی در زمین است. یک چشم ما معطوف به بازی با نیوکاسل خواهد بود، چون آن بازی هم فینال گونه خواهد بود. فردا، سرخیو آگوئرو تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت. نمی دانیم او چه زمانی به میادین باز می شود.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1554

به "گواردیولا: بازی با نیوکاسل هم یک فینال است، از تماشای بازی تیم لمپارد لذت می برم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا: بازی با نیوکاسل هم یک فینال است، از تماشای بازی تیم لمپارد لذت می برم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید