گل گهر امشب شجاع بود، بازیکنانم عالی کار کردند

به گزارش یزد بلاگ، به گزارش خبرنگاران، مجید جلالی امشب بعداز پیروزی تیمش برابر ماشین سازی در تبریز به خبرنگاران گفت: بازی سختی داشتیم و خدا را شکر که پیروز شدیم. بازیکنانم عالی کار کردند و به خوبی موقعیت ساختند و گل زدیم.

گل گهر امشب شجاع بود، بازیکنانم عالی کار کردند

وی با اشاره به اینکه آنچه احتیاج داشتیم ثبات و ترمیم ذهن تیممان بود، گفت: در روزها و هفته های اخیر این کار با درایت مدیریت انجام شد و امروز نتیجه آن را دیدیم که تیمم با شجاعت بازی کرد و ممنون بازیکنان هستم چراکه عالی بودند و کوشش کردند تا پیروز شویم.

جلالی با بیان اینکه از 11 بازی دور برگشت 18 امتیاز گرفتیم، گفت: تیم خوبی داریم و اگر صندلی مان در جدول خوب نیست، به خاطر عملکردی است که در نیم فصل اول داشتیم.

سرمربی گل گهر با تاکید بر اینکه در بازی های آینده نیز تیمش برای پیروزی به میدان می رود، ادامه داد: امیدوارم خوب بودن را در بازی های به جامانده هم ادامه دهیم و در آخر فصل صندلی خوبی در جدول داشته باشیم.

وی با اشاره به هدف تیمش گفت: برای ماندن در لیگ کوشش می کنیم. امیدوارم در آینده بتوانیم وقتی پیش هم هستیم بازی را در دست بگیریم.

جلالی در مورد تیم ماشین سازی تبریز نیز گفت: ماشین سازی هم بازی خوبی انجام داد و تیم شایسته ای است و امیدوارم این تیم هم بتواند در لیگ بماند.

وی با بیان اینکه امروز بازیکنانم فقط پیروزی می خواستند، اضافه نمود: شرایط بازی به نحوی بود که تیمم دوست داشت گل را حفظ کند و وقتی عقب نشینی کردیم و گل خوردیم دوباره رفتیم جلو و گل رجحان را زدیم.

امشب تیم ماشین سازی تبریز در خانه خود از تیم گل گهر سیرجان پذیرایی کرد که جدال دو تیم در نهایت با نتیجه 2 بر یک به سود گل گهر تمام شد. گل گهر در این بازی ابتدا توسط میلاد کمندانی پیش افتاد اما شاهین ثاقبی در نیمه دوم کار را به تساوی کشاند. در دقایق پایانی علیرضا ابراهیمی توانست گل دوم را برای گل گهر به ثمر برساند.

گل گهر که در ملاقات هفته گذشته خود برابر شاهین پیروز شده بود، پیروز شد به دومین برد پیاپی خود بعد از آغاز مجدد لیگ دست یابد. شاگردان مجید جلالی با این برد 25 امتیازی شدند تا کوشش هایشان برای فرار از سقوط به لیگ دسته اول، موقعیت سایر تیم های انتهای جدولی را به خاطر اندازد. ماشین سازی هم با این باخت، 27 امتیازی باقی ماند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1771

به "گل گهر امشب شجاع بود، بازیکنانم عالی کار کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل گهر امشب شجاع بود، بازیکنانم عالی کار کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید