کونته: تقویم بازی ها به اینتر آسیب می رساند، چرا می گویید ضعیف تر از حد انتظار بوده ایم؟

به گزارش یزد بلاگ، سرمربی تیم فوتبال اینتر پس از توقف شاگردان در خانه رم از فشردگی بازی های سری A گلایه کرد.

کونته: تقویم بازی ها به اینتر آسیب می رساند، چرا می گویید ضعیف تر از حد انتظار بوده ایم؟

به گزارش خبرنگاران، آنتونیو کونته در نشست خبری پس از تساوی 2-2 بامداد امروز (دوشنبه) اینتر در خانه رم در هفته سی و چهارم سری A گفت: ما از تیمی حرف می زنم که به نظر من دارد کارهای بسیار خوبی انجام می دهد. به جز رده دوم، اگر شما به گل هایی که زد ه ایم و خورده ایم نگاه کنید و اینکه 4 هفته به انتها لیگ سهمیه لیگ قهرمانان مان را قطعی کرده ایم، منظورم را متوجه می شوید. فراموش نکنید که اینتر فصل را با همان اهدافی آغاز کرد که تیم هایی مانند رم و ناپولی داشتند. سری A واقعاً لیگی رقابتی شده است و همه تیم ها هم تلاش می کنند فصلی خوبی داشته باشند اما فقط 4 تیم به لیگ قهرمانان می فرایند. اگر شما می گویید که اینتر ضعیف تر از حد انتظار بوده پس درباره سایر تیم هایی که در 4 رده بالای جدول نیستند چه می گویید؟

کونته افزود:ما باید با فشار این بازی های سنگین کنار بیاییم و این چیزی است که اینتر در چند سال گذشته از یاد برده است. باید روی این موضوع کار کنیم و ذهنیت مان را ارتقا دهیم اما من امروز هیچ شکایتی ندارم. بازی مان مقابل رمی که این روزها در اوج است، خوب بود. من دوست دارم که مردم تقویم بازی های اینتر را ببینند چون برنامه بازی های ما جنون آمیز است و به ما آسیب های زیادی زده است. ما همیشه داریم در آخرین ساعات شب بازی می کنیم و به همین دلیل نسبت به دیگر تیم ها فرصت استراحت کمتری داریم. این هم حقایقی هستند که نباید نادیده گرفته شوند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1765

به "کونته: تقویم بازی ها به اینتر آسیب می رساند، چرا می گویید ضعیف تر از حد انتظار بوده ایم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونته: تقویم بازی ها به اینتر آسیب می رساند، چرا می گویید ضعیف تر از حد انتظار بوده ایم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید