کرونای ایوانکا ترامپ منفی شد

به گزارش یزد بلاگ، منابع آمریکایی از منفی اعلام شدن نتیجه آزمایش کرونای دختر و مشاور رئیس جمهور این کشور خبر دادند.

کرونای ایوانکا ترامپ منفی شد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری هیل، یک مقام ارشد کاخ سفید روز جمعه اعلام کرد نتیجه آزمایش کرونای ایوانکا ترامپ دختر و مشاور ارشد دونالد ترامپ منفی اعلام شده است.

ایوانکا ترامپ که حدود دو هفته قبل با پیتر داتون وزیر کشور استرالیا که تنها چند روز بعد نتیجه آزمایش کرونایش مثبت اعلام شد، دیدار کرده بود و از جمعه گذشته خود را در خانه قرنطینه کرده بود.

امروز جمعه یک مقام ارشد کاخ سفید در خصوص آزمایش کرونای دختر و مشاور ارشد ترامپ اعلام کرد: ایوانکار ترامپ پس از دیدار با یک مقام استرالیایی در اوایل ماه مارس که بعداً نتیجه آزمایش کرونایش مثبت اعلام شد، از جمعه گذشته وظایف کاری خود را از خانه انجام داده است.

وی افزود: او هیچ نشانه ای از ابتلا به کرونا نداشته اما هفته گذشته مورد آزمایش قرار گرفت. او از امروز در کاخ سفید حاضر خواهد شد.

پیش از این نتیجه آزمایش کرونای دونالد ترامپ -که در هفته های اخیر با چندین فرد مبتلا به ویروس کرونا ارتباط داشته- منفی اعلام شده بود.

.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 729

به "کرونای ایوانکا ترامپ منفی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونای ایوانکا ترامپ منفی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید