کاهش محدودیت های کرونایی در توکیو با وجود افزایش مبتلایان جدید

به گزارش یزد بلاگ، فرماندار توکیو از آغاز دومین فاز کاهش محدودیت های اقتصادی مقابله ای با کروناویروس از روز دوشنبه خبر داد.

کاهش محدودیت های کرونایی در توکیو با وجود افزایش مبتلایان جدید

به گزارش خبرنگاران، فرماندار توکیو، پایتخت ژاپن ضمن اعلام این خبر از صاحبان کسب و کارها خواست تا اقدامات کنترل شیوع کروناویروس را به طور دقیق از روز دوشنبه با کاهش محدودیت ها اجرایی کنند.

به گفته وی، کاهش محدودیت های توکیو قرار بود از امروز (شنبه) اعمال شود اما این اقدام به روز دوشنبه موکول شد تا صاحبان کسب و کارها طی آخر هفته فرصت بیشتری برای انجام اقدامات کنترل ویروس داشته باشند.

مشاغلی که با ورود پایتخت ژاپن به فاز دوی رفع محدودیت ها مجدداً بازگشایی می شوند شامل سینماها، سالن های ورزشی، مدارس فشرده و فروشگاه های خرده فروشی جدای از فروشگاه های اقلام مورد نیاز روزانه هستند.

روز دوشنبه گذشته، شینزو آبه، نخست وزیر ژاپن شرایط اضطراری این کشور را به طور کامل برداشته و با توجه به اینکه پنج بخش از استان باقیمانده کشور از جمله توکیو همچنان تحت محدودیت های اعمال شده قرار دارند، تصور می شود تمامی استان ها از جمله این پنج استان شرایط شیوع کروناویروس جدید را کنترل کرده اند.

طبق آمار وزارت بهداشت و مقامات محلی ژاپن با این حال شامگاه پنجشنبه، 22 مورد ابتلای جدید به کووید-19 در توکیو گزارش شده است که نسبت به 15 مورد ثبت شده در روز قبل از آن افزایش داشته است.

پیش از برداشتن شرایط اضطراری، پایتخت این کشور شاهد کاهش دو برابری میزان ابتلای روزانه بود.

بنا بر گزارش خبرگزاری شینهوا، با این حال فرماندار توکیو با تاکید بر تصمیم خود مبنی بر کاهش محدودیت های مقابله ای با کروناویروس اعلام کرده که با توجه به کاهش شمار مبتلایان وخیم و افزایش بهبودیافتگان کووید-19 سیستم درمانی توکیو توانایی پاسخگویی به بیماران جدید را خواهد داشت.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1362

به "کاهش محدودیت های کرونایی در توکیو با وجود افزایش مبتلایان جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش محدودیت های کرونایی در توکیو با وجود افزایش مبتلایان جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید