کاملا رسما معاون جو شد، عکس

به گزارش یزد بلاگ، در چهارمین شب از مجمع ملی دموکرات ها، سناتور کامالا هریس رسماً نامزد پُست معاونت جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا برگزیده شد.

کاملا رسما معاون جو شد، عکس

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز، مجمع ملی دموکرات ها برای انتخابات 2020 ریاست جمهوری آمریکا به مدت چهارشب از هفدهم آگوست (27 مردادماه) آغاز شده است و تا 20 آگوست (30 مردادماه) در میلواکی ایالت ویسکانسین برای تعیین نامزدهای ریاست جمهوری و معاونت ریاست جمهوری دموکرات ها برای انتخابات پیش رو ادامه خواهد داشت.

سه شنبه شب، دموکرات ها رسماً جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق آمریکا را به عنوان نامزد این حزب معرفی کردند تا در انتخابات پیشرو مقابل دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا رقابت کند و بایدن هم اکنون سه هزار و 558 دلیگیت (نماینده انتخاباتی) را برای خود تضمین کرد.

کامالا هریس، سناتور دموکرات ایالت کالیفرنیا بوده و وی دومین سناتور آفریقایی الاصل مجلس سنا به شمار می آید و همچنین نخستین آفریقایی آمریکایی و نخستین زن به شمار می آید که به سمت دادستان کل کالیفرنیا انتخاب شده است.

وی همچنین نخستین آفریقایی الاصل به شمار می آید که به عنوان معاون یک نامزد اصلی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به فعالیت می پردازد.

310 310

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2027

به "کاملا رسما معاون جو شد، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاملا رسما معاون جو شد، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید