کاربران گوشی های شیائومی باید قید استفاده از خدمات گوگل را بزنند

به گزارش یزد بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- گوشی های جدید شرکت شیائومی که در چین تولید می شوند از خدمات گوگل پشتیبانی نخواهند کرد.

کاربران گوشی های شیائومی باید قید استفاده از خدمات گوگل را بزنند

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، از آنجا که استفاده از تمام سیستم عامل های گوگل در چین ممنوع است، شیائومی تمام تلفن های هوشمند جدید خود در این کشور را بدون خدمات Google Mobile راه اندازی کرد. اما اگر کاربران قصد داشتند از تلفن ها خارج از کشور چین یا از طریق VPN استفاده کنند، می توانند این خدمات را دانلود کنند.

کاربران شیائومی در چین دیگر گزینه مستقیمی برای دانلود ندارند. کارکنان پشتیبانی MIUI اعلام کردند که از این ماه، تلفن های Mi و Redmi، خریداری شده بدون GMS از پیش نصب شده، دیگر نمی توانند خدمات گوگل را آزادانه دانلود کنند. دستگاه هایی که تحت تأثیر این تغییر قرار می گیرند، عمدتا گوشی های موجود در چین مانند Mi 10 Ultra، Redmi K30 Ultra و سری Redmi 10X هستند.

به کاربرانی که می خواهند GMS داشته باشند توصیه می شود که به خدمات شخص ثالث مانند پلتفرم CoolAPK مراجعه کنند. علاقه مندان زیادی وجود دارند که ترجیح می دهند تلفن ها را از چین خریداری کنند و سپس آن ها را به دلیل هزینه پایین یا انتخاب مدلی خاص به کشور خودشان وارد کنند اما آن ها باید به سیستم عامل های دیگر اعتماد یا از اندروید بدون خدمات Google استفاده کنند، کاری که Huawei طی دو سال گذشته آن را انجام داده است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3350

به "کاربران گوشی های شیائومی باید قید استفاده از خدمات گوگل را بزنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاربران گوشی های شیائومی باید قید استفاده از خدمات گوگل را بزنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید