چندین زخمی در جریان حمله با سلاح سرد در اسکاتلند

به گزارش یزد بلاگ، رسانه های انگلیس از زخمی شدن چندین نفر از جمله یک افسر پلیس در جریان حمله فرد یا افراد ناشناس با سلاح سرد در هتلی در شهر گلاسکو خبر دادند.

چندین زخمی در جریان حمله با سلاح سرد در اسکاتلند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، شبکه خبری اسکای نیوز روز آدینه به نقل از شاهدان عینی گزارش داد که چندین نفر از جمله یک افسر پلیس در جریان حمله فرد یا افرادی ناشناس در هتل پارک این واقع در یکی از مناطق مرکزی شهر گلاسکو در اسکاتلند، زخمی شده اند.

شاهدان عینی به خبرنگار شبکه اسکای نیوز گفته اند که چندین نفر را که در حالتی خون آلود توسط نیروهای امدادی به بیرون هتل منتقل می شده اند، مشاهده نموده اند.

یک منبع مطلع در پلیس اسکاتلند با اعلام اینکه یک افسر پلیس نیز در بین زخمی ها بوده، اعلام نموده است که محل حادثه کاملاً تحت کنترل پلیس است و هیچ خطری برای عموم وجود ندارد.

با این حال، خیابان های اطراف محل حادثه از سوی پلیس مسدود شده و از افراد و خودروها خواسته شده است که از خیابان های جایگزین تردد نمایند.

دقایقی پس از انتشار اخبار اولیه این حادثه، رسانه های انگلیسی از جان باختن 3 نفر از مجروحان حادثه به دلیل شدت جراحات خبر دادند.

فدراسیون پلیس اسکاتلند نیز اعلام نموده است که عامل حادثه به ضرب گلوله نیروهای پلیس کشته شده است.

هنوز درباره هویت عامل حادثه و احتمال تروریستی بودن این حمله خبری منتشر نشده است.

.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1555

به "چندین زخمی در جریان حمله با سلاح سرد در اسکاتلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چندین زخمی در جریان حمله با سلاح سرد در اسکاتلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید