پیگیرى وزارت خارجه براى شرایط سرنشینان شناور غرق شده ایرانى در عراق

به گزارش یزد بلاگ، وزارت امور خارجه ایران و سفارت و سرکنسولگری کشورمان در عراق، هماهنگی لازم را برای بازگرداندن 4 نجات یافته این حادثه و انتقال جسد یک تبعه کشورمان که جان خود را در این حادثه از دست داده است، در اسرع وقت انجام خواهند داد.

پیگیرى وزارت خارجه براى شرایط سرنشینان شناور غرق شده ایرانى در عراق

به گزارش خبرنگاران، اداره کل اطلاع رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه گفت در پی غرق شدن لنج باری بهبهان در آبهای خور عبدالله بندر ام القصر عراق، سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در بصره در تماس با مقام های ذیربط کشور عراق در مورد شرایط سرنشینان این لنج و علت غرق شدن آن مصاحبه و خواهان ارائه گزارش رسمی مقامات عراقی شد.

در همین رابطه بررسیهای اولیه حاکی از آن است که به دلیل نامساعد بودن شرایط آب و هوا و برخورد موجها به لنج باری، بار سرامیک آن به یک سمت کشتی رانده شده و همین مساله موجب غرق شدن شناور شده است.

وزارت امور خارجه ایران و سفارت و سرکنسولگری کشورمان در عراق، هماهنگی لازم را برای بازگرداندن 4 نجات یافته این حادثه و انتقال جسد یک تبعه کشورمان که جان خود را در این حادثه از دست داده است، در اسرع وقت انجام خواهند داد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1465

به "پیگیرى وزارت خارجه براى شرایط سرنشینان شناور غرق شده ایرانى در عراق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیرى وزارت خارجه براى شرایط سرنشینان شناور غرق شده ایرانى در عراق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید