پشتیبانی از فراوری محتوای علمی و مانع زدایی از تحقق عدالت آموزشی در سال جدید

به گزارش یزد بلاگ، خبرنگاران/خراسان جنوبی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در سایه کوشش های فرهنگیان استان از صف تا ستاد و مشارکت دستگاه های اجرایی برنامه ما این است که سال 1400، سال پشتیبانی از فراوری محتوای علمی و مانع زدایی از تحقق عدالت آموزشی به معنای واقعی باشد.

پشتیبانی از فراوری محتوای علمی و مانع زدایی از تحقق عدالت آموزشی در سال جدید

محمدعلی واقعی، امروز پنجشنبه 5 فروردین در اولین روز کاری سال جدید و ملاقات نوروزی با کارکنان این اداره کل با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در خرداد سال جاری اضافه نمود: در حالی که دشمنان اسلام و انقلاب و مزدوران منطقه ای آنها هجمه های عظیمی را در جهت القای ناامیدی و کم کردن مشارکت مردمی در انتخابات به راه انداخته اند، معلمان باید زمینه جلب مشارکت عمومی در انتخابات را فراهم نمایند.

به گزارش خبرنگاران، وی با بیان اینکه هر گونه تبلیغات و فعالیت انتخاباتی له یا علیه هر یک از نامزدهای مورد تایید شورای نگهبان در محیط اداری ممنوع است گفت: همه ما در قبال سرنوشت، آینده، فرزندان و جامعه خود مسئولیم و باید در خط ولایت حرکت نموده و مسئولانه به تکالیف خود عمل کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ادامه داد: در یک سال گذشته کرونا زندگی مردم از جمله فرایند تعلیم و تربیت را تحت تاثیر قرار داد.

وی با اشاره به جان باختن هفت معلم استان خراسان جنوبی بر اثر ابتلا به کرونا، از کوشش معلمان، دانش آموزان و اولیای آنان در سال 99 تشکر کرد و گفت: کرونا علیرغم خسارت هایی که به بار آورد، باعث شد فرصت های نوینی در فرایند تعلیم و تربیت به وجود آید که می تواند سرفصل های خوبی برای مباحث پژوهشی یا بازبینی برنامه های آموزش و پرورش باشد.

واقعی با بیان اینکه آموزش مستقیم براساس اسناد تحولی و برگزاری آموزش تلفیقی در اولویت اصول حاکم بر مدرسه در این شرایط است اضافه نمود: شبکه شاد را باید به عنوان بستر اصلی تعامل مستقیم یادگیری در سطح مدرسه، تفکر راهبردی و تحولات علم و فناوری، آینده پژوهی در نظر گرفت و استفاده برد.

وی بر بهره گیری هوشمندانه از فضای مجازی با نگاه تقویتی و تکمیلی، آینده پژوهی و پایش تحولات موثر فضای مجازی بر فرایند تعلیم و تربیت تاکید نمود و گفت: توسعه زیرساخت ها متناسب با فراوری و اشاعه محتوای مربوط به تعلیم و تربیت در فضای مجازی، بهره گیری از فضای مجازی برای تحقق عدالت آموزشی و تربیتی در ابعاد کمی و کیفی، توجه به تفاوت های فردی جنسیتی فرهنگی و جغرافیایی، بخشی از اصول و ارزش هاست که باید همیشه مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به سالروز میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، از جوانان فرهنگی به عنوان جوان نماد عظمت، عزت، پاکدامنی، سرشار از امید و نشاط و طلایه دار پرچم پیشرفت و تعالی یاد کرد و اضافه نمود: جوان حیات بخش جامعه، مظهر سرزندگی و بالندگی و قلب تپنده ای است که روح اجتماع را جلا می بخشد.

وی با بیان اینکه جوانان موتور محرکه نظام هستند گفت: جوانان مهمترین و ارزشمندترین سرمایه های ایران اسلامی هستند که می توانند آینده موفقیت آمیز ایران اسلامی را در عرصه های جهانی تضمین نمایند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3614

به "پشتیبانی از فراوری محتوای علمی و مانع زدایی از تحقق عدالت آموزشی در سال جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشتیبانی از فراوری محتوای علمی و مانع زدایی از تحقق عدالت آموزشی در سال جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید