خاتمه هفته بارانی در همدان همراه با رعد و برق و وزش باد

به گزارش یزد بلاگ، خبرنگاران/همدان کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان از صدور هشدار زرد برای خاتمه هفته اطلاع داد و گفت: در روزهای پنج شنبه و آدینه بارش باران، افزایش سرعت وزش باد و رعد و برق را داریم.

خاتمه هفته بارانی در همدان همراه با رعد و برق و وزش باد

روح الله زاهدی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در ساعات بعدازظهر خاتمه هفته افزایش ابرناکی و بارش رگباری باران همراه با رعد و برق را خواهیم شد.

وی توضیح داد: طی دو هفته گذشته بارش هایی در سطح استان داشتیم اما در خاتمه این هفته بارش ها بیشتر می گردد و انتظار داریم میزان بارش ها به بیش از میلی متر برسد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان اظهار داشت: در این ساعات، افزایش سرعت وزش باد لحظه ای را داریم و در روز آدینه همراه با بارش باران، رعد و برق را هم داریم.

وی در رابطه با بارش باران طی 24 ساعت گذشته عنوان نمود: طی 24 ساعت گذشته بارش هایی در گل تپه، شیرین سو، فامنین، کبودراهنگ و تویسرکان داشتیم که اندازه آنها کمتر از یک میلی متر بوده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان در رابطه با کیفیت هوای همدان نیز اعلام کرد: در دو روز گذشته شرایط هوای همدان غبارآلود بود اما از امروز شرایط هوای سالم تری داریم.

وی با بیان اینکه در خاتمه هفته ثبات نسبی دما را خواهیم داشت و تغییر قابل ملاحظه ای نداریم، ادامه داد: طی 24 ساعت گذشته دمای هوای همدان از 8 تا 26 درجه سلسیوس در نوسان بوده است.

زاهدی با بیان اینکه همدان و گل تپه با 8 درجه سلسیوس خنک ترین و نهاوند با 28 درجه سلسیوس گرم ترین نقاط استان بودند، یادآور شد: برای خاتمه هفته هشدار زرد هواشناسی به جهت رعد و برق و وزش باد صادر شده است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3942

به "خاتمه هفته بارانی در همدان همراه با رعد و برق و وزش باد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاتمه هفته بارانی در همدان همراه با رعد و برق و وزش باد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید