(ویدئو) پاک کردن خالکوبی روی بدن زندانیان

به گزارش یزد بلاگ، مقامات زندان های فیلیپین برای مهار خشونت در زندان ها اقدام به پاک کردن خالکوبی روی بدن زندانیان کردند.

(ویدئو) پاک کردن خالکوبی روی بدن زندانیان

به گزارش خبرنگاران، از آنجایی که در فیلیپین خالکوبی نشان دهنده تعلق فرد زندانی به باند های تبهکار است مسئولان زندان خالکوبی را با کشیدن صلیب عظیم روی آن پوشاندند.

تعلق داشتن به یک باند به منظور دستیابی زندانیان به غذا، دارو و یا محافظت لازم است و این وابستگی را خالکوبی مخصوصی که زندانی به همراه دارد نشان می دهد.

سخنگوی اداره زندان ها در فیلیپین گفت که زندانیان برای اطمینان از ایمنی خود به باند ها می پیوندند. آن ها وقتی تحت محافظت از سوی گروه ها قرار می گیرند احساس امنیت می نمایند.

با پوشاندن خالکوبی روی بدن زندانیان مقامات قصد دارند پیوند های ایجاد شده بین آن ها را بشنمایند و از کشیده شدن آن ها به درگیری های چریکی جلوگیری نمایند.

ریکو، یکی از زندانیان می گوید که قطعا با این کار شرایط زندانیان بهتر خواهد شد، زیرا از مشاجرات و هرج و مرج جلوگیری می گردد. من فکر می کنم که با از بین رفتن باند ها درگیری ها نیز از بین می رود.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: فرارو
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3209

به "(ویدئو) پاک کردن خالکوبی روی بدن زندانیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(ویدئو) پاک کردن خالکوبی روی بدن زندانیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید