شرایط ووهان می تواند برای همه جهان نویدبخش باشد

به گزارش یزد بلاگ، دبیرکل سازمان بهداشت دنیای ثبت نشدن موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا در ووهان چین را، برای دیگر کشور های دنیا امیدبخش دانست.

شرایط ووهان می تواند برای همه جهان نویدبخش باشد

به گزارش به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، تدروس آدهانوم گبرسوس، دبیرکل سازمان بهداشت دنیای اعلام نمود این واقعیت که برای اولین بار از زمان شیوع بیماری کووید-19 هیچ مورد جدید از ابتلا به این بیماری در شهر ووهان چین ثبت نشده، امیدی برای سایر کشور های دنیا است.

دبیرکل سازمان بهداشت دنیای در کنفرانس خبری مجازی گفت: ووهان این امید را به بقیه دنیا می دهد که حتی بدترین شرایط را می توان دور زد. آدهانوم گبرسوس در ادامه اضافه نمود برخلاف هرگونه همه گیری در تاریخ، بشر اکنون این قدرت را دارد تا جهت این همه گیری را تغییر دهد.

مایکل رایان، مدیر اجرایی برنامه فوریت های بهداشتی سازمان بهداشت دنیای نیز با تکرار اظهارات آدهانوم گبرسوس گفت این یک پیغام امید است، پیغامی است که این ویروس می تواند متوقف گردد، ما می توانیم زنجیر های انتقال را بشکنیم.

روز آدینه برای دومین روز متوالی، هیچ مورد جدیدی از ابتلا به بیماری کرونا در شهر ووهان، خاستگاه این بیماری، گزارش نشد. از زمان شیوع بیماری کرونا، ساکنان استان هوبئی چین چند ماه برای مبارزه با این بیماری در حالت قرنطینه به سر می بردند.

ویروس کرونا با نام علمی (کووید-19) که اواخر سال گذشته میلادی در شهر ووهان چین شیوع یافت و تا به امروز بیشتر کشور های دنیا را درگیر نموده؛ تا به امروز 245916 نفر را آلوده نموده است. از این میان 88465 نفر بهبود یافته اند، اما متاسفانه حدود ده هزار نفر نیز جان خود را بر اثر ابتلا به این ویروس از دست داده اند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 743

به "شرایط ووهان می تواند برای همه جهان نویدبخش باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط ووهان می تواند برای همه جهان نویدبخش باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید