هوش مصنوعی ان ویدیا در خدمت نبرد با کرونا

به گزارش یزد بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، ان ویدیا که یکی از بزرگترین سازندگان پردازنده های گرافیکی در دنیا است، برای نبرد با کرونا به کنسرسیوم پردازش باکیفیت بالا پیوسته و اعلام نموده قابلیت ها و امکانات خود در حوزه سخت افزاری و هوش مصنوعی را در اختیار محققانی قرار می دهد که کوشش می نمایند برای نابودی ویروس کرونا واکسن فراوری نمایند.

هوش مصنوعی ان ویدیا در خدمت نبرد با کرونا

این شرکت 30 ابررایانه خود را در اختیار پژوهشگران گذاشته که مجموع توان محاسباتی آنها به 400 پتافلاپ در ثانیه می رسد. این ابررایانه ها مجهز به ابزار متنوع هوش مصنوعی بوده و می توانند میلیون ها محاسبه را طی مدت کوتاهی انجام دهند.

پیش از این قرار بود از این ابررایانه ها برای یاری به ناسا به منظور اعزام فضانورد به کره ماه استفاده گردد. اما با شیوع گسترده ویروس کرونا، ابررایانه های مذکور برای مدل سازی های پزشکی، یاری به تشخیص سریع این بیماری و ساخت واکسن مورد استفاده قرار می گیرند. تعداد کل پردازنده های گرافیکی موجود در این ابررایانه ها به 27 هزار عدد می رسد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 946

به "هوش مصنوعی ان ویدیا در خدمت نبرد با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوش مصنوعی ان ویدیا در خدمت نبرد با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید