هتل 4 ستاره آرورا (Arora Hotel Kusadasi) ؛ اقامت در کنار دریای اژه شهر کوش آداسی ترکیه، تصاویر

به گزارش یزد بلاگ، هتل 4 ستاره آرورا در کنار دریای اژه شهر کوش آداسی ترکیه واقع شده است. این هتل زیبا دارای ساحل خصوصی است و با اقامت در این هتل تنها در عرض 6 دقیقه پیاده روی به ساحل دسترسی خواهید داشت، بدین جهت سالانه مورد توجه گردشگران و جهانگرد ها قرار می گیرد و با خرید بلیط هواپیما راهی این شهر بی نظیر می شوند.

هتل 4 ستاره آرورا (Arora Hotel Kusadasi) ؛ اقامت در کنار دریای اژه شهر کوش آداسی ترکیه، تصاویر

این هتل ساحلی در سال 2006 تاسیس شده و در سال 2011 مورد بازسازی قرار گرفته است.

با توجه به اینکه هتل آرورا در 5 کیلومتری مرکز شهر کوش آداسی و در 18 کیلومتری شهر باستانی افسوس واقع شده است، گردشگران می توانند از جاهای دیدنی هر دو شهر بازدید نمایند. فرودگاه ادنان مندرس نیز حدودا 55 کیلومتر تا این هتل فاصله دارد و دسترسی به این فرودگاه به وسیله شاتل فرودگاهی امکان پذیر است.

امکانات عمومی هتل آرورا کوش آداسی

از امکانات مشهور هتل آرورا می توان به 3 استخر شنا، چشم انداز ساحلی، پارکینگ رایگان، اینترنت وای فای رایگان و اتاق های خانواده اشاره نمود. از جمله امکانات عمومی هتل آرورا پذیرش 24 ساعته است و امکانات دیگر این هتل عبارتند از خدمات نظافتی مانند اتو، لباسشویی و خشکشویی که با پرداخت هزینه جداگانه انجام می گیرند. در لابی هتل نیز خدماتی مانند تبدیل ارز، فکس و فتوکپی، اتاق چمدان و خدمات تور و بلیط دایر هستند.

با توجه به قوانین هتل Arora Hotel Kusadasi ورود حیوانات ممنوع بوده و استعمال سیگار نیز در داخل اتاق ها ممنوع است، بدین جهت فضایی برای افراد سیگاری در این هتل فراهم شده است. پرسنل این هتل مجرب بوده و همگی به زبان های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، و ترکی صحبت می نمایند.

امکانات مخصوصی نیز برای افراد ناتوان و کم توان فراهم شده است. در فضای بیرونی هتل علاوه بر ساحل اختصاصی به مبلمان و فضای سبز دسترسی خواهید داشت. همچنین از امکانات باربیکیو و باغ نیز بهره مند خواهید شد.

در قسمت لابی بخشی به کرایه اتومبیل تعلق دارد که می توانید به تمامی نقاط شهر و جاهای دیدنی از این طریق دسترسی داشته باشید. مغازه های سوغاتی فروشی نیز برای خرید در لابی هتل دایر هستند.

امکانات تفریحی هتل

در هتل آرورا سه استخر شنا دایر شده است که یک مورد سرپوشیده و دو مورد روباز هستند. همه استخرها به صورت فصلی و رایگان در حال ارائه خدمات بوده و یکی از استخرهای روباز مخصوص بچه ها است و دو مورد دیگر مخصوص افراد عظیمسال هستند. مرکز اسپا با حمام سنتی ترکی نیز جزو تفریحات و سرگرمی های این هتل به شمار می فرایند.

همچنین مرکز اسپا شامل استخر سرپوشیده بوده و محلی برای دراز کشیدن دارد. گردشگران با اقامت در هتل Arora Hotel Kusadasi می توانند از خدماتی نظیر سونا و انواع ماساژها بهره مند شوند.

علاوه بر اینها، سالن بدنسازی مجهزی نیز همراه با اتاق بازی پینگ پنگ دایر شده است. از خدمات تفریحی هتل آرورا می توان خدمات نگهداری بچه ها و فضای بازی سرپوشیده را نام برد. تفریحات ورزشی مانند ایروبیک، موسیقی های زنده، سرگرمی های عصرانه، کرایه دوچرخه و زمین بازی برای بچه ها در این هتل انجام می گیرند. در داخل این هتل سالن آرایشی و زیبایی وجود دارد و انواع خدمات مانند کوپ، رنگ، مانیکور، پدیکور، آرایشی و زیبایی ارائه می دهند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل

هتل Arora دارای اتاق هایی با سیستم تهویه مطبوع هستند. نظافت اتاق ها نیز همه روزه براساس درخواست مسافران به صورت رایگان انجام می گیرند. تمامی اتاق های موجود در این هتل چشم انداز بی نظیری رو به دریا و استخر دارند که از بالکن اتاق ها می توانید مناظر دلربایی را تماشا کنید.

انواع اتاق های موجود در این هتل عبارتند از اتاق استاندارد دوبل و اتاق اسناندارد تریپل. همه اتاق ها پنجره های عظیم با دکوارسیونی زیبا دارند و در طراحی این اتاق ها از رنگ آمیزی و اسباب طیف رنگ قرمز استفاده نموده اند. امکانات ارائه شده در اتاق های هتل Arora Hotel Kusadasi عبارتند از کمدلباس، مینی بار، گاوصندوق، تلویزیون، تلفن و سیستم گرمایشی و سرمایشی.

حمام های اختصاصی نیز در داخل اتاق ها وجود دارد که این حمام ها شامل دوش، سرویس بهداشتی فرنگی، وان، لوازم بهداشتی، حوله، سشوار و دمپایی هستند. زمان تحویل اتاق در این هتل ساعت 2 ظهر و زمان تخلیه نیز ساعت 12 ظهر است.

رستوران هتل

رستوران این هتل غذاهای مدیترانه ای و ترکی در هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام ارائه می دهد و همه غذاها به صورت بوفه ای سرو می شوند.

فاصله هتل آرورا کوش آداسی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا پارک آبی آتلانتیس آکوا: 4.9 کیلومتر

فاصله تا قلعه کوش آداسی: 6.2 کیلومتر

فاصله تا جزیره کبوتر: 6.2 کیلومتر

فاصله تا پارک آبی آدالند: 12.7 کیلومتر

فاصله تا خانه مریم مقدس: 30.2 کیلومتر

فاصله تا شهر باستانی میلتوس: 58.9 کیلومتر

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: گردشبان
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4002

به "هتل 4 ستاره آرورا (Arora Hotel Kusadasi) ؛ اقامت در کنار دریای اژه شهر کوش آداسی ترکیه، تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل 4 ستاره آرورا (Arora Hotel Kusadasi) ؛ اقامت در کنار دریای اژه شهر کوش آداسی ترکیه، تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید