نوشاد عالمیان پیروز به کسب سهمیه به وسیله رنکینگ نشد

به گزارش یزد بلاگ، با اعلام لیست نهایی پینگ پنگ بازان حاضر در المپیک توکیو، نوشاد عالمیان پیروز به کسب سهمیه به وسیله رنکینگ نشد.

نوشاد عالمیان پیروز به کسب سهمیه به وسیله رنکینگ نشد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون تنیس روی میز ، فدراسیون دنیای تنیس روی میز، فهرست نهایی شرکت نمایندگان در المپیک توکیو را منتشر کرد و نهایتا در بخش مردان 65 بازیکن و در بخش بانوان 70 بازیکن جواز حضور در رقابت های انفرادی این مسابقات را به دست آوردند.

در رقابت های انفرادی که قرار بود 70 بازیکن حضور پیدا نمایند در بخش مردان 65 بازیکن مجوز گرفتند و سهمیه 5 بازیکن دیگر که باید از رنکینگ دنیای وارد المپیک می شدند به میکس دوبل اختصاص یافت. از این رو نوشاد عالمیان نتوانست سهمیه مسابقات المپیک را کسب کند. نوشاد با شانس یازدهم در رنکینگ المپیک در صورتی که 5 سهمیه دیگر مثل بانوان به رنکینگ دنیای اختصاص داده می شد جواز حضور در المپیک توکیو را به دست می آورد ولی این چنین نشد و 6 بازیکن از رنکینگ به رقابت های المپیک راه پیدا کردند.

نیما عالمیان که 30 اسفند 1399 با قهرمانی در آسیای میانه پیروز به کسب سهمیه المپیک شده بود تنها نماینده ایران در مسابقات انفرادی توکیو خواهد بود.

در رقابت های انفرادی مردان، اروپا با 28 بازیکن از 19 کشور بیشتر ورزشکار را بین قاره ها دارد و آسیا هم با 17 بازیکن از 11 کشور در رده دوم قرار گرفته است. 20 سهمیه مسابقات انفرادی هم بین قاره های دیگر تقسیم شده است. در بخش مردان وایلد کارت به بازیکنی از کشور توگو رسید.

در بخش بانوان اما شرایط متفاوت شد و هر 70 سهمیه انفرادی به بازیکنان اختصاص یافت. در مسابقات انفرادی زنان، قاره اروپا با 30 بازیکن از 19 کشور مانند مردان در صندلی نخست است و آسیا با 21 بازیکن از 12 کشور در رتبه دوم ایستاد. 19 سهمیه به جای مانده به دیگر قاره ها اختصاص یافت. در بخش زنان وایلد کارت به ورزشکاری از کشور گویانا داده شد.

در مسابقات تیمی المپیک هم 16 تیم حضور دارند که سهم اروپا 7 تیم و آسیا 5 تیم است.

در رقابت های میکس هم 16 تیم از 16 کشور دنیا حضور دارند که قاره های اروپا و آسیا هر کدام شش سهمیه کسب کردند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4173

به "نوشاد عالمیان پیروز به کسب سهمیه به وسیله رنکینگ نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوشاد عالمیان پیروز به کسب سهمیه به وسیله رنکینگ نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید