مهلت اعتبار طرح ترافیک سال 98 خبرنگاری اعلام شد

به گزارش یزد بلاگ، خبرنگاران : مدیر واحد ساماندهی محدوده ها و طرح های ترافیکی از اتمام اعتبار سهمیه طرح ترافیک سال 98 خبرنگاران از اول شهریور اطلاع داد.

مهلت اعتبار طرح ترافیک سال 98 خبرنگاری اعلام شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، عمارسعیدیان فر درباره سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران اظهارداشت: بیشتر سهمیه های طرح ترافیک سال 99 خبرنگاری تخصیص یافته است و سهمیه طرح ترافیک سال 98 خبرنگاری تنها تا سرانجام 31 مرداد اعتبار دارد و از اول شهریور طرح ترافیک خبرنگاران که در سال 98 به آنها تخصیص یافته است، فاقد اعتبار خواهد بود.

وی توضیح داد: خبرنگاران که مشمول سهمیه طرح ترافیک شده اند با مراجعه به حساب کابری خود در سامانه تهران من می توانند از شرایط تخصیص یافتن سهمیه طرح ترافیک سال 99 خود آگاه شوند.

به گفته سعیدیان فر درحساب کاربری تهران من برای خبرنگارانی که مشمول طرح ترافیک شده اند، در قسمت نوع سهمیه عنوان شامل سهمیه ذکر شده است.

مدیر واحد ساماندهی محدوده ها و طرح های ترافیکی بیان کرد: آن دسته از خبرنگارانی که علیرغم معرفی توسط مدیران مسوول رسانه هایشان هنوز عنوان شامل سهمیه برایشان نمایش داده نمی گردد، دارای نقص مدرک یا بدهکاری عوارض به سامانه هستند و یا حساب کاربری آن ها فاقد شارژ اعتباری 140 هزار تومانی است.

سعیدیان فر در ادامه تاکید نمود: خبرنگاران در نظر داشته باشند که تنها تا سرانجام 7 شهریور فرصت دارند نسبت به برطرف نواقص و یا تسویه بدهی شان در سامانه اقدام نمایند در غیر این صورت و پس از اتمام این مهلت، خبرنگاران جدید جایگزین آنها برای دریافت سهمیه خواهند شد.

مدیر واحد ساماندهی محدوده ها و طرح های ترافیکی در سرانجام یادآور شد: خبرنگارانی که دارای تایید خبرنگاری هستند ولی سهمیه طرح ترافیک خبرنگاری دریافت نکرده اند، برای دریافت کارت بلیت مترو و اتوبوس خبرنگاری معرفی خواهند شد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1984

به "مهلت اعتبار طرح ترافیک سال 98 خبرنگاری اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت اعتبار طرح ترافیک سال 98 خبرنگاری اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید