مرغ منجمد به نرخ 13 هزار و 500 تومان تصویب شد

به گزارش یزد بلاگ، خبرنگاران: براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار، قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم برای مصرف کنندگان 15 هزار تومان و مرغ منجمد 13 هزار و 500 تومان معین شد.

مرغ منجمد به نرخ 13 هزار و 500 تومان تصویب شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت، صنعت، معدن و تجارت، براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار به منظور متعادل سازی بازار گوشت مرغ در مرحله دوم 10 هزار تن گوشت مرغ منجمد با قیمت مصوب حداکثر 12 هزارو 900 تومان تحویل درب سردخانه ها و 13 هزارو 500 تومان خرده فروشی به ازای هر کیلوگرم در سراسر کشور شروع شده است.

بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار، این میزان مرغ در سازمان میادین میوه و تره بار و مراکز منتخب عرضه از جمله فروشگاه های زنجیره ای، شبکه های تعاونی و صنوف منتخب با هماهنگی و راهبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ها توزیع خواهد شد.

همچنین ستاد تنظیم بازار در تصمیمی، قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم را 15 هزار تومان و مرغ زنده را 10 هزار تومان معین نموده که با تلورانس قیمتی 5 درصد بر اساس نظر کارگروه تنظیم بازار استان، قابل تغییر است.

شرکت پشتیبانی امور دام بر اساس مصوبات ستاد تنظیم بازار مکلف شده تا نسبت به تامین احتیاج استان ها به میزان اعلامی از سوی استان و همچنین عرضه مستقیم در میادین میوه و تره بار اقدام و نسبت به تامین احتیاج غرف میادین اقدام نمایند.

میزان جوجه ریزی ماهانه از تیرماه به میزان 115 میلیون قطعه مورد تاکید قرار گرفته است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1560

به "مرغ منجمد به نرخ 13 هزار و 500 تومان تصویب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرغ منجمد به نرخ 13 هزار و 500 تومان تصویب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید