مایکروسافت: استارفیلد کمترین باگ را در تاریخ بازی های بتسدا خواهد داشت

به گزارش یزد بلاگ، بازی استارفیلد (Starfield) در این مدت سر و صدای بسیار زیادی به پا نموده است. این بازی با عرضه تریلر اخیر خود گیمرها را مجذوب خود نموده و نشان داده که این تأخیرها بی علت نیست. بازی استارفیلد را می توان مورد انتظارترین عنوان سال 2023 دانست و به همین علت انتظارات هواداران هم از این بازی بسیار زیاد است.

مایکروسافت: استارفیلد کمترین باگ را در تاریخ بازی های بتسدا خواهد داشت

استارفیلد دارای محتوای بسیار زیادی است و یک بازی بسیار سنگین است. نکته اینجاست که سابقه بتسدا (Bethesda) در زمینه عرضه اولیه بازی ها اصلاً خوب نیست. معمولاً بازی های بتسدا در زمان عرضه مسائل بسیار زیاد دارند و به مرور زمان بهتر می شوند. این موضوع در بازی فال اوت 4 (Fallout 4) به طور کامل وجود داشت. با این حال با گذشت زمان شرکت سازنده به روزرسانی های متفاوتی برای آن عرضه کرد و این بازی را بهتر کرد.

در شرایط فعلی دنیای گیمینگ عرضه اولیه یک بازی اهمیت بسیار زیادی دارد. با توجه به مدت زمانی که استارفیلد در حال ساخت بوده، انتظارات از این بازی بسیار بالا است. از طرفی این بازی بسیار گسترده است و اگر مسائل زیادی داشته باشد، تجربه آن برای کاربران بسیار سخت خواهد بود. پس احتیاج است تا بازی استارفیلد عرضه خوبی داشته باشد تا تجربه خوبی را ارائه دهد. همینطور اینکه بتواند فروش خوبی داشته باشد.

حال فیل اسپنسر (Phil Spencer) مسئول بخش ایکس باکس در مایکروسافت به همراه مسئول بخش استودیوی مایکروسافت به نام مت بوتی (Matt Booty) در یک مصاحبه حاضر شدند. این دو نفر در خصوص شرایط استارفیلد شرح دادند. بوتی در خصوص این بازی گفت:

اسپنسر در ادامه گفت:

بحث اصلی اینجاست که استارفیلد هم برای مایکروسافت و هم برای بتسدا یک عنوان بسیار مهمی است. این بازی می تواند تغییرات زیادی در دنیای گیمینگ ایجاد کند و یک بازی بسیار گسترده است. بتسدا نیز تمام کوشش خود را نموده تا این بازی بسیار با کیفیت باشد. پس عرضه اولیه بازی از هر نظر اهمیت بسیار زیادی دارد.

حال امیدواریم که بتسدا به برترین نحو بازی استارفیلد را عرضه نموده و این بازی کمترین مسائل ممکن را داشته باشد. بازی استارفیلد در تاریخ 15 شهریور (6 سپتامبر) برای کنسول های نسل 9 مایکروسافت و ویندوز عرضه خواهد شد. این بازی حاصل تمام تجربیات تاد هاوارد (Todd Howard) در این چند ساله بوده و یک عنوان بسیار گسترده است.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 خرداد 1402 بروزرسانی: 29 خرداد 1402 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 5004

به "مایکروسافت: استارفیلد کمترین باگ را در تاریخ بازی های بتسدا خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مایکروسافت: استارفیلد کمترین باگ را در تاریخ بازی های بتسدا خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید