لغو طرح ترافیک مرکز تا انتها هفته جاری تمدید شد

به گزارش یزد بلاگ، تهران (پانا) - معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اظهار داشت که لغو طرح ترافیک تهران تا خاتمه هفته جاری تمدید شد.

لغو طرح ترافیک مرکز تا انتها هفته جاری تمدید شد

به گزارش روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک، سید مناف هاشمی شامگاه آدینه گفت: با توجه به شرایط قرمز شیوع کرونا در شهر تهران و با توجه به تمدید محدودیت ها و تعطیلی واحدهای صنفی در هفته جاری با موافقت شهردار تهران، لغو طرح ترافیک را تا انتها هفته ادامه خواهیم داد.

معاون شهردار تهران توضیح داد: برابر تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا هفته گذشته لغو طرح ترافیک را در دستور کار داشتیم گرچه تا به امروز ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیمی مبنی بر تمدید اجرا نشدن طرح ترافیک اعلام نکرده است اما با توجه به اینکه هفته جاری هم به واسطه ایام لیالی قدر تعطیلی پیش رو داریم از سوی دیگر تعطیلی واحدهای صنفی را شاهد هستیم، طرح ترافیک تا انتها هفته اجرا نخواهد شد.

هاشمی اضافه نمود: از آنجا که هدف از لغو طرح ترافیک، کاهش مسافران مترو و اتوبوس است، از مردم درخواست می کنیم از سفرهای غیر ضروری خودداری نمایند تا از افزایش ابتلاء به کرونا جلوگیری گردد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4228

به "لغو طرح ترافیک مرکز تا انتها هفته جاری تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لغو طرح ترافیک مرکز تا انتها هفته جاری تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید