قطع گسترده خدمات مخابراتی در سنگاپور

به گزارش یزد بلاگ، رگولاتوری سنگاپور از تحقیقات در مورد قطع خدمات مخابراتی و ارتباطی شرکت ام 1 خبر داده است. این قطع خدمات به مدت دو روز طول کشید.

قطع گسترده خدمات مخابراتی در سنگاپور

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از زددی نت، در شرایطی که بخش زیادی از مردم سنگاپور به علت شیوع ویروس کرونا مجبور به دورکاری هستند، قطع خدمات مخابراتی و ارتباطی شرکت ام 1 مسائل زیادی را برای آنها ایجاد کرده است.

ام 1 در مورد جزئیات فنی این مشکل توضیحات چندانی را ارائه نکرده است، اما نقص یادشده باعث شد تا مشترکان خدمات فیبرنوری ام 1 نتوانند از این خدمات استفاده کنند.

این شرکت اولین بار در تاریخ 12 می وجود این مشکل را تایید کرد. مشکل یادشده تا ساعت شش بعدازظهر روز بعد ادامه یافت و در آن زمان ام 1 مدعی حل آن شد. اما تا چهار ساعت برخی مشتریان ام 1 کماکان مدعی عدم دسترسی به اینترنت وخدمات مخابراتی بودند. سرانجام بعد از گذشت سی ساعت از آغاز این مشکل سرانجام ام 1 با صدور اطلاعیه ای در ساعت 2 بعداز ظهر روز 13 می از حل کامل این مشکل خبر داد.

رگولاتوری سنگاپور به ام 1 دستور داده ضمن بررسی دقیق علل وقوع این مشکل برای جلوگیری از وقوع مجدد آن تمهیداتی در نظر بگیرد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1257

به "قطع گسترده خدمات مخابراتی در سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطع گسترده خدمات مخابراتی در سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید