فعالیت مهدی تارتار در تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان منتفی شد

به گزارش یزد بلاگ، راهنمایی یزدی در تبادل نظر با خبرنگاران با اشاره به اینکه مهدی تارتار گزینه اصلی برای راهنمایی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در فصل آینده لیگ برتر باشگاه های کشور بود، اظهار کرد: با مذاکراتی که با این مربی انجام دادیم، تارتار تمایلی به ادامه فعالیت در شهرستان مسجدسلیمان نداشت و ما مذاکرات خود را با سایر گزینه مد نظر شروع می کنیم.

فعالیت مهدی تارتار در تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان منتفی شد

وی از زحمات مهدی تارتار در تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تقدیر کرد و اضافه نمود: بسیار تمایل داشتیم از دانش وی برای فصل آینده نیز استفاده کنیم اما این مربی از چند باشگاه پیشنهاد همکاری دریافت نموده است و برای وی در تیم جدیدش آرزوی موفقیت می کنیم.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه نفت مسجدسلیمان در خصوص آخرین شرایط بازیکنان نیز گفت: تا زمانی که تکلیف سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان معین نشود، نمی توانیم در خصوص لیست نفرات ورودی و خروجی تصمیم گیری کنیم.

یزدی به شایعه جدایی حبیب فر عباسی از تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اشاره نمود و اضافه نمود: این بازیکن با ما قرارداد دارد و اجازه جدایی به وی را نمی دهیم.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در انتها نوزدهمین دوره لیگ برتر باشگاه های کشور مکان هشتم جدول رده بندی را به خود اختصاص داد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2084

به "فعالیت مهدی تارتار در تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان منتفی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت مهدی تارتار در تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان منتفی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید