فال روزانه 28، 12، 1398

به گزارش یزد بلاگ، فال روزانه 98/12/28

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به جهان آمده اید، تولدتان مبارک. در طول عمرتان یاری زیادی به اطرافیان ننموده اید و سالی که با تولدتان شروع می گردد را برای یاری به اطرافیان غنیمت بدانید و به خاطر داشته باشید که محبت، محبت می آورد. ماه های سال تولدتان به خوبی و خوشی ادامه پیدا می نماید تا خرداد و تیر سال آینده و در این ماه ها سایه همای سعادت روی سرتان می افتد و با فرصت های زیادی برای موفقیت و پیشرفت روبرو خواهید شد. پاییز سال آینده زمان عاشقی شما است و اگر تا به امروز عاشق نشده اید، در پاییز سالی که از راه می رسد طعم شیرین عشق را خواهید چشید. در آبان ماه سال آینده ایده های بکری به ذهن شما می رسد و فرصتی پیدا می کنید تا زندگی خود را دگرگون کنید. زحمت هایی که در زندگی کشیده اید در دی ماه سال آینده به بار می نشیند و در این ماه مزد زحمت های شبانه روزی تان را دریافت خواهید کرد. سالی که با تولدتان شروع نموده اید را به سالی سرشار از تجربه های درخشان تبدیل نمایید.

فال روزانه 28، 12، 1398
فرصتی برای رسیدن به آرزوی دیرینه تان مهیا خواهد شد. پولی به دست تان می رسد اما بهتر است قسمتی از آن را برای کارهای خیریه کنار بگذارید. به همراه دوستان و قدیمی دور هم جمع خواهید شد و حسابی خوش می گذرانید. همسر یا عشق زندگی تان امروز شما را غرق در محبت و مهربانی می نماید. اسرار دل تان را پیش هر کسی افشا نکنید و رازدار باشید. اعضای خانواده مسائل زیادی دارند اما امروز فرصتی برای رسیدگی به مسائل خانوادگی پیدا نمی کنید.

روزی همراه با سلامتی و شادکامی را به سرانجام می رسانید. اهمیت بیشتری به اعضای خانواده بدهید و انتظارات شان را برآورده کنید. منفعتی در کارهای شما ایجاد می گردد و مسائل اقتصادی تان سرانجام پیدا می نماید. یکی از اطرافیان امروز واقعیت را به شما نمی گوید و به دردسر می افتید. هرگز به عشق همسر یا عشق زندگی تان شک نکنید. راهی سفر هستید اما در آخرین لحظه این سفر به آینده موکول می گردد.

امروز از همواره سرحال تر به نظر می رسید و خطری وجود نازنین تان را تهدید نمی نماید. پولی روانه حساب های بانکی تان می گردد و بهتر است قسمتی از این پول را برای روز مبادا پس انداز کنید. تحت فشار کارهای عقب مانده قرار دارید و از عهده کارها بر نمی آیید. به خاطر داشته باشید که محبت ، محبت می آورد و عشق و صفا در پیش بگیرید. اهل تقلب و فریبکاری هستید و این رفتار امروز کار دست تان می دهد. فرصتی پیدا می کنید تا دمی در کنار همسر یا عشق زندگی تان بنشینید و از عشق و محبت سخن بگویید.

حجم زیاد کارهای امروز حسابی شما را خسته و آزرده خواهد نمود. به فردی که از شما درخواست پول دارد پاسخ منفی بدهید. برنامه ای بلندمدت برای موفقیت و پیشرفت طرح کنید. جهان را به رنگ عشق و محبت می بینید و امروز حس و حال عاشقانه ای دارید. رازهایی که در سینه نهان دارید را با احدی درمیان نگذارید. همسر یا عشق زندگی تان امروز ناخوش احوال خواهد شد.

دست اطرافیان را بگیرید و از یاری به دیگران غافل نشوید. اگر شش دانگ حواس تان را جمع نکنید، امروز حسابی ضرر می کنید. مراقب باشید دشمنی که در لباس دوست پنهان شده امروز سر شما کلاه نگذارد. کینه توزی را کنار بگذارید و با اطرافیان از در محبت وارد شوید. شورواشتیاق خود را به انجام کارهای مهم و ضروری اختصاص دهید. کارها را پشت گوش نیاندازید و کارهای عقب مانده را در اولویت قرار دهید. همسر یا عشق زندگی تان امروز به رازی که از وی مخفی نموده اید پی خواهد برد.

تصمیم مهمی را اتخاذ نموده اید و نگران هستید که بهترین تصمیم را نگرفته باشید، اما مطمئن باشید که این تصمیم صلاح شما را به دنبال دارد. پای صحبت عظیمان فامیل بنشینید و از تجربه های آنها درس بگیرید. امروز هزینه ای هنگفت پیش روی شما قرار می گیرد. از شکست هایی که در زندگی خورده اید درس بگیرید. اجازه ندهید کار عقب افتاده ای از امروز به فردا موکول گردد. فردی از میان آشنایان صحبت های ناخوشایندی را درباره شما با همسر یا عقش زندگی تان مطرح نموده است.

اهمیت بیشتری به رژیم غذایی تان بدهید و خوراکی های ناسالم را کنار بگذارید. معامله ای پرسود در پیش دارید و از این معامله سود هنگفتی به جیب خواهید زد. عشق و محبت خود را به زبان بیاورید و به عشق زندگی تان ثابت کنید که امروز بیشتر از همواره دوستش دارید. قول های پوشالی را کنار بگذارید و سر حرف تان بمانید. انسان درون گرایی هستید و امروز فرصتی برای خلوت و تنهایی پیدا می کنید. همسر یا عشق زندگی تان امروز رفتار ناپسندی را با شما در پیش می گیرد.

نگرانی های بی مورد و کم اهمیت را کنار بگذارید. فرصت مناسبی برای پس انداز پیدا می کنید و از این فرصت نهایت استفاده را ببرید. اختلاف نظر با همسر یا عشق زندگی تان را کنار بگذارید. خیال پردازی نکنید و نگاهی واقع گرایانه به زندگی در پیش بگیرید. احترام بیشتری به اطرافیان قائل شوید و محبت آنها را بدست آورید. همسر یا عشق زندگی تان امروز تحت تاثیر صحبت های فردی قرار گرفته و رفتار خوبی با شما نخواهد داشت.

زودرنج نباشید و استقامت بیشتری در حل مسائل به خرج دهید. پیشنهاد وسوسه برانگیزی برای افزایش درآمد به شما می گردد، اما این پیشنهاد به غیر از ضرر چیزی برای شما نخواهد داشت. انسان جذابی هست و این روحیه امروز به یاری تان می آید تا دوستان بیشتری پیدا کنید. از همسر یا عشق زندگی تان برای رفتار ناپسندی که داشته اید عذرخواهی کنید. امروز کارها بر وفق مراد شما انجام خواهد شد. نقاط ضعف خود را بشناسید و تقویت کنید. همسر یا عشق زندگی تان امروز رفتاری همراه با عشق و محبت را با شما در پیش خواهد گرفت.

خوراکی های ناسالم را کنار بگذارید و بیشتر مواظب سلامتی تان باشید. مسائلی که با آنها روبرو هستید را به یاری اطرافیان پشت سر بگذارید. دوستی قدیمی امروز به دیدارتان می آید و لحظه های خوشی را در کنار هم سپری می کنید. همسر یا عشق زندگی تان امروز از در حمایت و پشتیبانی از شما وارد می گردد و هر کاری که از دستش برآید را برای موفقیت های شما انجام خواهد داد. اخلاق نیکو و پسندیده را در پیش بگیرید و نظر اطرافیان را با رفتار محترمانه به خود جلب کنید. امروز متوجه می شوید که همسر یا عشق زندگی تان دروغ عظیمی به شما گفته است.

اهمیت بیشتری به رژیم غذایی تان بدهید و هر خوراکی را نخورید. معامله ای در پیش دارید و این معامله سود چشمگیری را روانه حساب های بانکی تان می نماید. همسر یا عشق زندگی تان امروز از عشق برای شما چیزی کم نخواهد گذاشت. پیشنهاد برای افزایش درآمد به شما می گردد، اما قبل از هر گونه اقدامی، جوانب مختلف این پیشنهاد را کاملا آنالیز نمایید. امروز فرصتی دست می دهد تا کار جدید و خلاقانه ای را انجام دهید. روی خوش زندگی را امروز خواهید دید و اوضاع بروفق مرادتان پیش می رود.

هوش سرشاری دارید و از این روحیه برای حل مسائل امروز یاری بگیرید. فکرهای منفی را کنار بگذارید و همواره به افکار مثبت و خوشایند فکر کنید. پیشنهادی که یکی از عظیم ترهای فامیل با شما درمیان گذاشته را اجرا کنید. احتمال ایجاد مشاجره ای درمیان اعضای خانواده وجود دارد. اجازه ندهید عادت های ناپسند شما زمینه ناراحتی همسر یا عشق زندگی تان را فراهم کند. امروز بیشتر از همواره کار کنید و مطمئن باشید که مزد زحمت های خود را دریافت خواهید کرد. مشاجره ای که با همسر یا عشق زندگی تان دارید به صلح و صفا تبدیل خواهد شد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: برترین ها
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1616

به "فال روزانه 28، 12، 1398" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال روزانه 28، 12، 1398"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید