ضبط چرخ دستی جمع آوری ضایعات جهت جلوگیری از شیوع کرونا در زاهدان

به گزارش یزد بلاگ، خبرنگاران/سیستان و بلوچستان مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری زاهدان گفت: طرح جمع آوری چرخ دستی و موتورهای سه چرخ جمع آوری ضایعات از 17 فروردین ماه جهت جلوگیری از شیوع کرونا بصورت منطقه ای شروع شده که در سطح منطقه پنج، 5 گاری به همراه 500 کیلو ضایعات ضبط شده است.

ضبط چرخ دستی جمع آوری ضایعات جهت جلوگیری از شیوع کرونا در زاهدان

حسین زهی زمانی در گفت وگو با خبرنگاران اضافه کرد: حضور چرخ دستی و موتورهای سه چرخ در سطح شهر با هدف جمع آوری پسماندهای خشک از سطل های زباله توسط زباله گردها مسائل عدیده ای را در زمینه شیوع و انتشار انواع آلودگی و بیماری ها بوجود خواهد آورد.

وی گفت: در پی شیوع بیماری کرونا خطرات بسیاری سلامت شهروندان را تهدید می کند که به همین سبب سازمان پسماند از اسفندماه سال گذشته با جدیت تمام بصورت گشت های ستاد ضایعات در دو نوبت صبح و عصر نسبت به جمع آوری چرخ دستی، موتورهای سه چرخ و متفرق نمودن زباله گردها مبادرت نموده است.

وی گفت: فروش ضایعات خشک و انتقال آن به کارگاه های غیرمجاز و بازیافت غیر اصولی آن ها توسط این افراد سبب به خطر افتادن امنیت سلامت شهروندان خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری زاهدان گفت: تا به امروز بالغ بر 24 چرخ دستیضبط، بیش از 50 کارگاه ضایعاتی شناسایی و 20 مرکز خرید ضایعات پلمب شده است.

حسین زهی در پایان بیان داشت: امیدواریم با همکاری دستگاه های ذیربط همچون قوه قضائیه، نیروی انتظامی در کنار این سازمان بتوان نسبت به حل این معضل اجتماعی فائق آییم.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 926

به "ضبط چرخ دستی جمع آوری ضایعات جهت جلوگیری از شیوع کرونا در زاهدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضبط چرخ دستی جمع آوری ضایعات جهت جلوگیری از شیوع کرونا در زاهدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید