شکایت از اسپیس ایکس به دلیل تبعیض علیه شهروندان غیر آمریکایی

به گزارش یزد بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، وزارت دادگستری آمریکا تحقیقاتی از شرکت اسپیس ایکس را شروع نموده است. طبق اسناد دادگاه، دلیل این تحقیقات تبعیض علیه شهروندان غیرآمریکایی هنگام استخدام در شرکت مذکور است.

شکایت از اسپیس ایکس به دلیل تبعیض علیه شهروندان غیر آمریکایی

بخش حقوق کارمندان و مهاجران وزارت دادگستری آمریکا شکایتی از فردی دریافت نموده که ادعا می نماید اسپیس ایکس به دلیل شرایط شهروندی اش علیه او تبعیض قائل شده است. لیزا ساندووال دادستان این وزارتخانه در شکایت نامه مذکور نوشته است: به طور خاص، اتهامات نشان می دهند در 10 مارس 2020 میلادی طی مصاحبه شغلی برای سمت معاون استراتژی فناوری، اسپیس ایکس درباره شرایط شهروندی شاکی سوالاتی پرسیده و به دلیل اینکه وی شهروند آمریکایی یا ساکن دائمی قانونی این کشور نیست، او را استخدام ننموده است.

وزارت دادگستری آمریکا طی ایمیلی در 8 ژوئن به اسپیس ایکس خاطرنشان کرد تحقیقاتی در این خصوص را شروع نموده و از شرکت خواست اطلاعات و اسناد مربوط به فرایند استخدام را فراهم کند.

این شکایت نامه در ایالت کالیفرنیا ثبت شده است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3296

به "شکایت از اسپیس ایکس به دلیل تبعیض علیه شهروندان غیر آمریکایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکایت از اسپیس ایکس به دلیل تبعیض علیه شهروندان غیر آمریکایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید