شناسایی 77هزار هکتار ذخیره گاه جنگلی در لرستان

به گزارش یزد بلاگ، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان گفت: شناسایی، طرح و آگهی 77 هزار هکتار ذخیره گاه جنگلی در استان تهیه شده است.

شناسایی 77هزار هکتار ذخیره گاه جنگلی در لرستان

به گزارش خبرنگاران لرستان: شیرزاد نجفی اضافه نمود: عملیات مراقبت، نگهداری و آبیاری از مجموعه پارک بام خرم آباد به مساحت 700 هکتار و 11 فقره پارک جنگلی استان به مساحت پنج هزار و 700 هکتار اجرا شده است.

وی شرح داد: تولید نهال جنگلی در محدوده هفت نهالستان در سطح 840 هزار اصله اجرا شده است و احداث نهالستان های جنگلی جدید در شهرستان های ازنا، الیگودرز و دورود در شرایط مطلوبی هستند.

نجفی ادامه داد: غنی سازی و توسعه جنگل با بذر و نهال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی نیز صورت پذیرفته است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان اظهار کرد: 29 هزار هکتار حفاظت قرق مراتع، 65 هکتار نگهداری ایستگاه تولید بذر، 100 هزار هکتار ساماندهی و کنترل چرای دام، 22 هزار هکتارممیزی و تنسیق مراتع، 700 هکتار کشت گیاهان دارویی، هزار و 95 هکتار بذرکاری و کپه کاری با گونه های دارویی اجرا شده است.

نجفی مطرح کرد: همچنین565 هکتار بذرکاری و کپه کاری با گیاهان مرتعی، 170 هکتار ذخیره نزولات آسمانی توام با بذرکاری، هزار و 830 هکتار حفاظت و قرق مراتع اجرا شده است.

وی ادامه داد: همچنین 56 هزار و 630 هکتار ممیزی مراتع، 33 هزار هکتار تهیه طرح تلفیقی در دست اقدام احاله مدیریت به تعداد هفت طرح مرتعداری با درآمد وصولی 23 میلیارد و دویست و شش میلیون و هفتصد هزار ریال اجرا شده است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3792

به "شناسایی 77هزار هکتار ذخیره گاه جنگلی در لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی 77هزار هکتار ذخیره گاه جنگلی در لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید