شایعه فسخ یک طرفه شجاع خلیل زاده با پرسپولیس؛ مدافع ملی پوش نه تکذیب کرد نه تایبد!

به گزارش یزد بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- در حالیکه دیروز صحبت هایی مبنی بر جدایی بشار رسن و شجاع خلیل زاده از پرسپولیس مطرح شده بود حتی نواف الاسیوی خبرنگار عربستانی خبر از جدایی این دو بازیکن داده بود، رسانه قطری استاد الدوحه خبر از حضور شجاع در لیگ ستارگان می دهد.

شایعه فسخ یک طرفه شجاع خلیل زاده با پرسپولیس؛ مدافع ملی پوش نه تکذیب کرد نه تایبد!

به گزارش خبرنگاران، این وب سایت با تیتر الریان نزدیک است که معامله شجاع خلیل زاد ایرانی را نهایی کند نوشته است که باشگاه الریان در آستانه عقد قرارداد با شجاع خلیل زاده مدافع ایرانی پرسپولیس واقع شده است و انتظار می رود این بازیکن طی روزهای آینده به دوحه بیاید و قبل از شروع هفته چهارم لیگ ستارگان به الریان بپیوندد.

استاد الدوحه نوشته است که شجاع خلیل زاده در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا که در دوحه برگزار گشت درخشش قابل توجهی داشت و به تیم ایرانی یاری زیادی کرد تا به ملاقات فینال لیگ قهرمانان صعود کند. در صورت عقد قرارداد شجاع خلیل زاده با الریان، او در کنار گابریل مرکادوی آرژانتینی، یاسین براهیمی الجزایری، یوهان بولی ساحل عاجی و فرانک کام کامرونی، تبدیل به پنجمین بازیکن خارجی الریان خواهد شد. البته سایت استاد الدوحه قطر دیروز نیز خبر از حضور بشار رسن در تیم القطر قطر داده بود که مدیربرنامه این بازیکن با انتشار یک استوری، حضور رسن در لیگ ستارگان را تکذیب نموده بود.

شجاع در استوری امروزش از اردوی تیم ملی خبر فسخ قراردادش را تکذیب نکرد و فقط گفت هرگز هیچ پول اضافه ای از پرسپولیس نخواسته است. حالا یکی از مدیران ارشد سازمان لیگ هم فسخ یکطرفه خلیل زاده را تایید نموده است، البته با این تفاوت که به گفته این شخص، این اتفاق هفته گذشته رخ داد و ربطی به امروز ندارد. برای تایید خبر فسخ یک طرفه قرارداد شجاع خلیل زاده نامه اش امروز در باشگاه پرسپولیس رویت شد. یکی از مدیران سازمان لیگ گفت: موضوع مربوط به امروز نیست، شجاع خلیل زاده در تاریخ دوشنبه هفته گذشته به سازمان لیگ مراجعه و کارهای مربوط به فسخ یک طرفه قراردادش را انجام داد، مطابق بندهای قراردادش تقاضایی داشت که ما هم این کار را به شکل قانونی برای او انجام دادیم و نامه مربوطه را هم برای باشگاه پرسپولیس فرستادیم. آنچه مربوط به سازمان لیگ بود، انجام شد و به باشگاه هم اطلاع داده شده است!

گفته می گردد سازمان لیگ روز سه شنبه هفته گذشته نامه های مربوط به درخواست فسخ یکطرفه شجاع خلیل زاده را به باشگاه پرسپولیس فرستاده است. این در حالی است که امروز وقتی خبرنگاران مقابل باشگاه پرسپولیس از رسول پناه خواستند درباره فسخ یکطرفه قرارداد شجاع خلیل زاده حرف بزند، گفت: الان اولویت ما شجاع خلیل زاده نیست و برانکو اولویت ماست و قرار شد موضوع شجاع را در هیات مدیره پرسپولیس مطرح کنیم.

شاید مهدی رسول پناه تصور می نماید فسخ یکطرفه قرارداد شجاع خلیل زاده غیر قانونی است و استناد او هم به این نکته است که بند فسخ قرارداد شجاع که به او اجازه می داد در صورت داشتن پیشنهاد خارجی، پرسپولیس را ترک کند، تاریخ انقضا داشته و تاریخ آن منقضی شده اما شجاع خلیل زاده طبق ماده 14 قرارداد خود را فسخ نموده است، همان بند حمایتی فیفا که به بازیکن و مربی اجازه می دهد اگر دو ماه حققو نگرفت، یکطرفه از قرارداد خارج گردد. تکلیف شجاع و پرسپولیس پس از بازگشت خلیل زاده از اردوی تیم ملی در ترکیه روشن خواهد شد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2518

به "شایعه فسخ یک طرفه شجاع خلیل زاده با پرسپولیس؛ مدافع ملی پوش نه تکذیب کرد نه تایبد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شایعه فسخ یک طرفه شجاع خلیل زاده با پرسپولیس؛ مدافع ملی پوش نه تکذیب کرد نه تایبد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید