سرمربی تیم بسکتبال نفت: دست به جیب بودن باعث شکست مان شد

به گزارش یزد بلاگ، به گزارش خبرنگاران، در چارچوب هفته دهم مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور، تیم نفت آبادان روز گذشته در ملاقات خانگی برابر ذوب آهن اصفهان، با نتیجه 57 به 66 متحمل شکست شد.

سرمربی تیم بسکتبال نفت: دست به جیب بودن باعث شکست مان شد

نفت آبادان در حالی نتیجه این ملاقات را واگذار کرد که پیش از آن، تمام ملاقاتهای خود را با برد به انتها رسانده بود و به عنوان تنها تیم بدون باخت لیگ و البته با یک بازی کمتر، در رده دوم جدول رده بندی ایستاده بود.

حماد سامری سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان تأکید دارد که وقتی بازیکنان با غرور و دست به جیب بازی نمایند، چنین تبعاتی را برای آنها خواهد داشت و باعث می گردد نتوانند نتیجه اندک کوشششان را برای پیروزی ببینند.

این مربی در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه بازیکنان نفت آبادان در رقابت با ذوب آهن، پر اشتباه ظاهر شده اند، گفت: شاگردانم اصلاً رقابت خوبی نداشتند، آنها بدون تمرکز بازی کردند، بدون توجه به اینکه ما در داخل لیگ قرار داریم که نمی توانیم هیچ تیمی را دستکم بگیریم.

سامری با اشاره به شرایط ذوب آهن اصفهان ادامه داد: تیمی که در کنار بازیکنان داخلی، دو بازیکن خوب خارجی هم در اختیار دارد را نباید دستکم می گرفتیم. اما بازیکنان نفت در رقابت با این تیم، مثل همواره نبودند؛ به دلیل آنکه به لحاظ فنی و حتی روحی، تمرکز کافی را روی توپ و میدان نداشتند. شاید هم دلیل این موضوع، منِ سرمربی بودم که نتوانستم بازیکنان را نسبت به بازی و حساسیتی که باید در نظر بگیرند، مطلع کنم.

شما به ترکیب خوب ذوب آهن اشاره کردید اما همین ترکیب به لحاظ تعداد برد و باخت و صندلی، فاصله زیادی با بازیکنان شما دارد، سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان در واکنش به این موضوع گفت: حرف شما را قبول دارم اما در هر صورت بازیکنان ما با غرور بازی کردند و حریف را دستکم گرفتند. وقتی دست به جیب باشیم، این تبعات را دارد و باعث می گردد نتوانیم از اندک کوشش برای پیروزی به نتیجه برسیم.

وی با تأکید بر اینکه شکست مقابل ذوب آهن، درس بزرگ و به موقعی برای این تیم بود، توضیح داد: اگر قرار بود برنده بازی باشیم، باید تمام کوششمان را می کردیم.

سامری همچنین با یادآوری اینکه شکست در هفته دهم لیگ برتر، نخستین شکست نفت به حساب می آید، گفت: به هر حال فرایند شکست ها برای تیم بدون باخت نفت هم باید از یک جایی آغاز می شد. این طور نبود که روال به همین صورت پیش برود چرا که در لیگ سال جاری، رقابت تمام تیم ها به هم نزدیک است. ما هم به گونه ای برنامه ریزی نموده ایم که بتوانیم در انتها مرحله مقدماتی، صندلیی کسب کنیم که برای پلی آف، یاری حال ما باشد. حالا هم از هدفمان خارج نیستیم و شرایط کلی تیم برایمان رضایت بخش است.

سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان با یادآوری اینکه این تیم در هفته دهم لیگ برتر با پتروشیمی ملاقات خواهد داشت، ابراز امیدواری کرد که شاگردانش بتوانند از آن ملاقات نتیجه لازم را بگیرند.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

اسلیم فا: اسلیم فا: مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 224

به "سرمربی تیم بسکتبال نفت: دست به جیب بودن باعث شکست مان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم بسکتبال نفت: دست به جیب بودن باعث شکست مان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید