ستاد ملی مبارزه با کرونا در بحرین مجوز داد، مسابقات مقدماتی جام جهانی با حضور تماشاگر برگزار می گردد؟

به گزارش یزد بلاگ، ستاد ملی مبارزه با کرونا در بحرین مجوز حضور تماشاگران این کشور در ورزشگاه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از 50 درصد ظرفیت ورزشگاه ها را صادر کرد.

ستاد ملی مبارزه با کرونا در بحرین مجوز داد، مسابقات مقدماتی جام جهانی با حضور تماشاگر برگزار می گردد؟

به گزارش خبرنگاران، بر این اساس با رعایت شروط ذکر شده از سوی ستاد مبارزه با کرونا تماشاگرانی که پس از ابتلا به کرونا بهبود یافتند یا واکسینه شده اند مجوز ورود به ورزشگاه های بحرین را کسب خواهند کرد.

این در حالی است که مسابقات گروه سوم مرحله مقدماتی جام جهانی از اواسط خرداد در بحرین پیگیری می گردد و طبق اعلام AFC قرار بود این بازی ها بدون حضور تماشاگران انجام گردد.

با توجه به اینکه حضور بحرینی ها در ورزشگاه می تواند برای کشور میزبان امتیاز مهمی محسوب گردد و باید دید کنفدراسیون فوتبال آسیا براساس نظر ستاد مبارزه با کرونا در این کشور با حضور تماشاگران در مسابقات مقدماتی جام جهانی موافق خواهد نمود؟

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3923

به "ستاد ملی مبارزه با کرونا در بحرین مجوز داد، مسابقات مقدماتی جام جهانی با حضور تماشاگر برگزار می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاد ملی مبارزه با کرونا در بحرین مجوز داد، مسابقات مقدماتی جام جهانی با حضور تماشاگر برگزار می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید