زرین آمیزی: افزایش تعداد شهر های قرمز منجر به لغو آزمون وکالت نمی شود خبرنگاران

به گزارش یزد بلاگ، سخنگوی سازمان سنجش گفت: بالا رفتن آمار تعداد شهر های قرمز منجر به لغو آزمون وکالت نمی شود و آزمون در موعد مقرر برگزار می شود.

زرین آمیزی: افزایش تعداد شهر های قرمز منجر به لغو آزمون وکالت نمی شود خبرنگاران

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، درباره برگزاری آزمون وکالت صبح فردا 20 فروردین ماه در شرایط حساس شیوع کرونا در کشور گفت: آزمون وکالت با هماهنگی های اجرا شده با نهاد های نظارتی و ستاد مدیریت کرونا در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

زرین آمیزی با بیان اینکه بالا رفتن آمار تعداد شهر های قرمز منجر به لغو آزمون وکالت نمی شود، ادامه داد: در حال حاضر 43 هزار و 76 نفر کارت ورود به جلسه دریافت کرده اند و آزمون پروانه وکالت وکلای دادگستری با هماهنگی با نهاد های نظارتی و ستاد مدیریت کرونا در موعد مقرر در 84 شهرستان در صبح روز جمعه 20 فروردین برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: چینش صندلی ها در حوزه های امتحانی با فاصله 1.5 متر از یکدیگر اجرا شده است. افزایش شهر های محل برگزاری آزمون و جابجایی خارج از استانی وجود ندارد و تردد بین شهری هم برای داوطلبان به حداقل رسیده است.

سخنگوی سازمان سنجش اظهار داشت: هماهنگی لازم برای رفع محدودیت تردد متقاضیان شرکت در این آزمون اجرا شده و بر اساس این هماهنگی که بین سازمان سنجش و پلیس راهنمایی و رانندگی اجرا شده است هیچ مسئله ای برای تردد بین شهری و استانی داوطلبان برای حاضر شدن در شهر محل آزمون وجود ندارد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3747

به "زرین آمیزی: افزایش تعداد شهر های قرمز منجر به لغو آزمون وکالت نمی شود خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زرین آمیزی: افزایش تعداد شهر های قرمز منجر به لغو آزمون وکالت نمی شود خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید