ری باستان را در فضای مجازی بشناسید

به گزارش یزد بلاگ، پرهام جانفشان - مدیر کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان تهران - در این زمینه خاطرنشان کرد: آموزش مجازی نگاهی بر آثار تاریخی ری به صورت مجازی دوشنبه 18 فروردین روی شبکه های اجتماعی و پرتال اداره کل میراث فرهنگی استان تهران برگزار می گردد.

ری باستان را در فضای مجازی بشناسید

او با بیان این که آموزش سنگ بنای هر توسعه پایداری است، اضافه نمود : به این امر باور داریم که موضوع آموزش های عمومی و تخصصی در هیچ شرایطی نباید متوقف گردد و امروز وظیفه داریم به صورت مجازی موضوع آموزش میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی را در استان پیش ببریم.

وی با تاکید بر این که معاونت های تخصصی این اداره کل موظف هستند موضوع آموزش های مجازی در دو بخش عمومی و تخصصی را به صورت مدون و مستمر تا شکست ویروس کرونا به علاقه مندان و فعالان ارائه نمایند، اظهار کرد: از شرایط حضور هموطنان در خانه به دلیل شیوع ویروس کرونا باید به گونه برای توسعه آموزش های مجازی در حوزه شناخت و معرفی میراث فرهنگی بهره ببریم .

او افزود: این آموزش مجازی قرار است با حضور احمد ابوحمزه - ری شناس - برگزار گردد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: گردشبان
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 901

به "ری باستان را در فضای مجازی بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ری باستان را در فضای مجازی بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید