برطرف توقیف دارایی بانک مرکزی در لوکزامبورگ

به گزارش یزد بلاگ، تهران (پانا) - رئیس کل بانک مرکزی اطلاع داد دیوان عالی لوکزامبورگ، حکم دادگاه این کشور در برطرف توقیف دارایی بانک مرکزی را تأیید کرد.

برطرف توقیف دارایی بانک مرکزی در لوکزامبورگ

به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی گفت: دیوان عالی لوکزامبورگ در مرحله فرجام با رد اعتراض خواستار های دعاوی به اصطلاح ضدتروریستی مطروح شده در آمریکا، برطرف توقیف از دارایی بانک مرکزی در لوکزامبورگ را تأیید کرد.

همتی در این باره گفت: براساس اعلام مرکز امور حقوقی بین المللی شعبه لاهه، متعاقب رأی مطلوب دادگاه استیناف کشور لوکزامبورگ، دیوان عالی آن کشور در مرحله فرجام نیز با رد اعتراض خواستار های دعاوی به اصطلاح ضد تروریستی مطروح شده در امریکا، برطرف توقیف از دارایی بانک مرکزی در لوکزامبورگ را مورد تأیید قرار داد.

رئیس کل بانک مرکزی اضافه کرد: با صدور این رأی، زمینه برطرف توقیف از دارایی بانک مرکزی در آن کشور در سایر پرونده های مشابه نیز فراهم خواهد شد و سایر دادگاه ها هم مکلف به تبعیت از آن خواهند بود.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3971

به "برطرف توقیف دارایی بانک مرکزی در لوکزامبورگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برطرف توقیف دارایی بانک مرکزی در لوکزامبورگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید