رسمی: بازگشت استرا منتفی شد ، سرمربی فصل بعد استقلال؛ فرهاد یا مدعیان داخلی

به گزارش یزد بلاگ، طبق تصمیمی که برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گرفته شده، ورزشکار و مربی خارجی جدیدی نباید برای این تیم ها جذب شوند.

رسمی: بازگشت استرا منتفی شد ، سرمربی فصل بعد استقلال؛ فرهاد یا مدعیان داخلی

به گزارش خبرنگاران، در حالی که حدس های زیادی در مورد بازگشت استراماچونی و یا به خدمت دریافت مربی خارجی برای استقلال در خاتمه فصل میشد اما علی نژاد معاون وزیر ورزش این موضوع را کاملا منتفی دانست تا استقلال برای فصل بعد یا با فرهاد مجیدی ادامه دهد و یا از میان سایر مدعیان نیمکت استقلال یک نفر را جایگزین کند.

مهدی علی نژاد درباره احتمال بازگشت آندره آ استراماچونی به تیم استقلال به فارس گفت: طبق تصمیمی که برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گرفته ایم ، ورزشکار و مربی خارجی جدیدی نباید برای این تیم ها جذب شوند. البته آن نفراتی که اکنون در این تیم ها هستند امکان تمدید قراردادشان وجود دارد.

وی اضافه نمود: دلیل این تصمیم هم روشن است. در شرایطی که قیمت دلار بالای 20 هزار تومان شده است، قیمتی که مربیان و بازیکنان حتی متوسط خارجی دارند با بهترین نفرات ایرانی قابل قیاس نبوده و چندین برابر است. در این شرایط به صلاح کشور نیست که بخواهیم منابع ارزی مان را به این شکل از دست بدهیم.

معاون وزارت ورزش و جوانان درباره آخرین شرایط معرفی اعضای جدید هیات مدیره و انتخاب پرسپولیس گفت: انشاءلله اعضای جدید هیات مدیره بزودی معرفی می شوند. نفرات تقریبا نهایی شده اند اما ملاحظاتی وجود دارد. ظرف هفت تا هشت روز آینده این اعضا معرفی می شوند.

علی نژاد درباره آخرین شرایط خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس شرح داد: فرایند خصوصی سازی خیلی خوب پیش رفته و اتفاق های خوبی اتفاق افتاده است. خیلی از مشکلاتی که استقلال و پرسپولیس در صورت حساب های اقتصادی شان داشته اند در حال رفع شدن است. درآمدها و هزینه های دو باشگاه احصا شده و تمام طبقات برندینگ پرسپولیس ثبت شده است. برای استقلال هم در حال اقدام است.

وی ادامه داد: فرآیند واگذاری دو استادیوم به پرسپولیس و دو استادیوم به استقلال در حال طی شدن است و به زودی به نام آنها ثبت می گردد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1822

به "رسمی: بازگشت استرا منتفی شد ، سرمربی فصل بعد استقلال؛ فرهاد یا مدعیان داخلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسمی: بازگشت استرا منتفی شد ، سرمربی فصل بعد استقلال؛ فرهاد یا مدعیان داخلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید