راه حل جدید برای به سرانجام رساندن فصل جاری لیگ برتر انگلیس، برگزاری مسابقات به شکل جام جهانی

به گزارش یزد بلاگ، ممکن است ادامه فصل جاری رقابت های لیگ برتر انگلیس به شکل جام جهانی برگزار گردد.

راه حل جدید برای به سرانجام رساندن فصل جاری لیگ برتر انگلیس، برگزاری مسابقات به شکل جام جهانی

به گزارش خبرنگاران، ممکن است هفته های باقی مانده رقابت های لیگ برتر انگلیس به شکل جام جهانی به انجام برسند.

2 هفته از تعطیلی لیگ برتر انگلیس در پی شیوع بیماری کرونا می گذرد و تا به امروز 2 بار تعویق بازی ها تمدید شده است. در آخرین مورد قرار شد تا 11 اردیبهشت لیگ به تعویق بیفتد. این در حالی است که 9 هفته تا انتها رقابت ها باقی مانده و لیورپول صدرنشین به تنها 2 پیروزی برای مسجل کردن قهرمانی خود احتیاج دارد.تکلیف قهرمان از بسیاری جهات معین شده اما در خصوص تیم هایی که سهمیه لیگ قهرمانان و لیگ اروپا را کسب خواهند کرد و سقوط کننده ها هنوز ابهامات زیادی وجود دارد.

بحث نیمه تمام ماندن بازی ها هم مطرح شده اما بیشتر باشگاه ها تمایل به به اتمام رساندن فصل دارند و دلیل اصلی آن به مسائل اقتصادی برمی گردد. تعطیلی بازی ها و نیمه تمام ماندن فصل، ضرر اقتصادی جبران ناپذیری به بسیاری از باشگاه ها وارد خواهد نمود و در صورت برگزاری 9 هفته انتهای، حتی بدون حضور تماشاگر، می تواند بخشی از خسران اقتصادی را به وسیله دریافت حق پخش تلویزیونی جبران کند.

هرچند برگزاری بازی پشت درهای بسته در اواخر ماه می هواداران بیشتری دارد اما راهکاری اخیرا مطرح شده که به تدریج در حال محبوب شدن است. به این ترتیب که بازی ها به شکل جام جهانی در بین ماه ژوئن و جولای و در مدت زمانی محدود به انجام برسد. تیم ها به دور از خانواده در کمپ هایی جدا متمرکز شوند و بازی ها پشت درهای بسته اما با پخش تلویزیونی برگزار شوند.

92 بازی از فصل باقی مانده و در صورت پذیرش طرح، شاهد یک رویداد عظیم تلویزیونی خواهیم بود که می تواند تاثیرگذاری مانند جام جهانی داشته باشد.

طرح البته مشکلاتی هم دارد. برای مثال حتی ابتلای یک نفر به ویروس کرونا در طول برگزاری بازی ها، باعث مشکلاتی خواهد شد. نه تنها بازیکنان و کادر فنی باید بلکه تمام افراد درگیر با پخش تلویزونی بازی ها اعم از پزشکان، فیلمبرداران، گزارشگران و دست اندرکاران استادیوم و .... هم باید به نوعی ایزوله باشند.

همچنین باید دید تکلیف بازیکنان مصدوم که احتیاج به حضور در بیمارستان دارند، چه خواهد شد. طبعا بیمارستان ها در حال حاضر مکان مناسبی برای فوتبالیست ها مصدوم محسوب نمی شوند مگر اینکه یک بیمارستان مخصوص برای تیم ها در نظر گرفته گردد که این خود دردسر عظیمی خواهد بود.

به همین دلیل زمان اجرای این برنامه به جای ماه می، در ژوئن و جولای یعنی مقطعی که احتمالا به میزان قابل توجهی از شدت شیوع کرونا کاسته شده در نظر گرفته شده است.

به اتمام رساندن لیگ برتر نه تنها از لحاظ اقتصادی مهم است بلکه می تواند بر روحیه اجتماعی مردم نیز اضافه نموده و به عادی ترشدن شرایط یاری کند.

بسیاری از بازیکنان تمایل دارند بازی ها به هر ترتیب که شده و حتی پشت درهای بسته به انجام برسد و تکلیف تمام تیم ها به صورت منصفانه معین گردد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 871

به "راه حل جدید برای به سرانجام رساندن فصل جاری لیگ برتر انگلیس، برگزاری مسابقات به شکل جام جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه حل جدید برای به سرانجام رساندن فصل جاری لیگ برتر انگلیس، برگزاری مسابقات به شکل جام جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید