راز موفقیت ثروتمندان چیست و آن ها از چه دریچه ای دنیا را می نگرند؟

به گزارش یزد بلاگ، راز موفقیت ثروتمندان در مکانیک پول آن ها نیست، بلکه در سطح تفکر آن هاست که باعث فراوری ثروت می گردد. افراد ثروتمند، علاوه بر داشتن مانده حساب بانکی بزرگتر از سایرین، اعتقادات و استراتژی های متفاوتی دارند و قانون جذب ثروت را می دانند. راه های بی پایانی وجود دارد که ثروتمندان به وسیله آن ها، دنیا را متفاوت می بینند و ما در ادامه به مهم ترین موارد آن ها اشاره می کنیم.

راز موفقیت ثروتمندان چیست و آن ها از چه دریچه ای دنیا را می نگرند؟

راز پیروزیت ثروتمندان

1. ثروتمندان ثروتمند بودن را حق خود می دانند

در حالی که یک فرد با موقعیت اقتصادی متوسط، معتقد است که ثروتمند بودن یک امتیاز ویژه است؛ ثروتمندان آن را حق مسلم خود می دانند!متفکران طبقه دنیای ثروتمندان در کشوری که بر اصول سرمایه داری اداره می گردد، معتقدند که با ایجاد ارزش کلان برای سایرین، حق ثروتمند بودن را دارند. اما توده مردم بر این تفکر هستند که ثروت یک شانس است که تنها به افراد خاصی داده می گردد. در واقع این تفاوت در تفکر است که طبقه متوسط را به خیال قرعه کشی، به خواب فرو برده و طبق ثروتمند را به کوشش وامی دارد. ثروتمندان اعتقاد دارند وقتی زندگی را برای دیگران بهتر و آسان تر می کنند، این حق آن هاست که ثروتمندتر باشند.

2. معتقد هستند که آغاز یک کسب و کار، سریع ترین راه برای درآمدزایی است

در حالی که یک فرد متوسط معتقد است که آغاز یک کسب و کار ریسک زیادی دارد، ثروتمندان آن را روشی سریع برای رسیدن به ثروت می دانند. حقیقت این است که داشتن شغل، امن تر از نداشتن آن است. کارآفرینان قدرت این را دارند که حوزه کسب و کار خود را توسعه داده و افزایش درآمد داشته باشند. مطمئنا خطرات زیادی برای آغاز یک تجارت وجود دارد، اما ثروتمندان می دانند که شرط بندی روی توانایی هایشان، ریسک آن قدرها عظیمی نیست. در حالی که افراد ثروتمند کسب و کار خود را راه اندازی نموده و از آن سود می برند، مردم عادی با دریافتیِ ثابت و ماهیانه خود، قبض ها را پرداخت نموده و فرصت فراوری ثروت را از دست می دهند.

مردم عادی با ماندن در شغل با حقوق متوسط و افزایش سالیانه دستمزد، یک زندگی متوسط اقتصادی را تضمین می کنند.

3. آن ها معتقدند ثروت چیزی ادراکی است

اعتقاد افراد ثروتمند بر ادراکی بودن ثروت است در حالی که یک فرد متوسط معتقد است که ثروتمندان باهوش ترند! دقت کنید که اگر کلید ساخت ثروت، نمرات عالی تحصیلی بود، اینک باید تمام فارغ التحصیلان تراز اول دانشگاه ثروتمندان عالم بودند. به دست آوردن پول شگفت انگیز، چیزی بیشتر از حفظ کردن متون درسی و به خاطر سپردن اطلاعات را می طلبد. باید به افکار ثروتمندان وارد شده و از آن چه که نسبت به پول می دانند و بدان معتقد هستند، مطلع شوید.

4. اعتقاد دارند رسیدن به ثروت یک کار تیمی است

یک فرد عادی کسب ثروت را امری شخصی و انفرادی قلمداد می نماید اما تمام ثروتمندان می دانند که برای ایجاد ثروتی عظیم، احتیاج به یک تیم فعال است. آن ها مدیریت کار گروهی را به خوبی بلدند و می دانند که چطور باید بهترین افراد را برای اعمال ایده های خود، جذب نموده و از آن ها به شکلی صحیح بهره برداری کنند. به یاد داشته باشیم که؛

عظیمترین ثروت ها حاصل مشارکت جمعی ذهنی و جسمی یک تیم در سطح دنیای است.

5. ثروتمندان اعتقاد دارند که درآمدزایی ساده است

بر خلاف ثروتمندان یک فرد متوسط معتقد است که درآمدزایی و رسیدن به ثروت عظیم، امری پیچیده است. توده مردم همواره بر این تصورند که ثروتمندان افرادی باهوش تر، خوش شانس تر و تحصیل نموده تر هستند. مطمئنا هیچ یک از این موارد لزوما صحیح نیست!

ثروتمندان می دانند که پول از ایده ها و حل مسائل سرچشمه می گیرد. هر چه راه چاره ها عظیم تر باشند، بازدهی بیشتری خواهند داشت. پول درآوردن ممکن است آسان نباشد، اما کاملا ساده است. در کسب ثروت، رمز و رازی نهفته نیست، اما این اعتقاد اشتباه بعضی از مردم است که مانعی در راه آن به وجود می آورد.

حتما بخوانید: جملات انگیزشی پیروزیت اقتصادی از زبان افراد پیروز

6. آن ها عقیده دارند پول به وسیله تفکر به دست می آید

این در حالی است که یک فرد متوسط اعتقاد دارد که پول به وسیله زمان و کار سخت به دست خواهد آمد. به واقع طبقه متوسط در خصوص پول به صورت کاملا خطی فکر می کنند: آن ها باور دارند که تنها راه برای کسب درآمد بیشتر، ساعات بیشتر کار کردن است.

اما ثروتمندان می دانند که رسیدن به پول عظیم، احتیاج به فکر کردن در خصوص آن به شکل غیر خطی دارد. تفکر خلاق بالاترین مهارت پردرآمد در دنیا است. به این ترتیب باید ذهن خود را برای یافتن راه چاره های درست جهت حل مسائل تربیت نموده و راز واقعی درآمد زایی را در دست بگیرید.

تفکر خلاق، بالاترین مهارت پردرآمد در دنیا است.

7. ثروتمندان پول را مساوی با آزادی می دانند

در حالی که یک فرد متوسط معتقد است پول باعث کنترل می گردد، ثروتمندان پول را به عنوان ابزاری مثبت برای ایجاد آزادی و فرصت برای خود و خانواده خویش می بینند. در مقابل یک فرد متوسط پول را ظالم عظیم می داند. ثروتمندان دنیای، پول را به عنوان منبعی می بینند که امکاناتی بی انتها را فراهم خواهد ساخت و طبقه متوسط این کارآمدی را زیر سوال می برند. با چنین تفکری، عجیب نیست که بیشتر مردم از آن محروم مانده اند!

8. برای رسیدن به کمال رفاه کوشش می کنند

یک فرد متوسط برای رسیدن به پول، کار می نماید؛ اما ثروتمندان همواره می دانند که کار کردن تنها با هدف کسب پول، بدترین روش برای رسیدن به کسب درآمد و ساختن ثروتی هنگفت است.

به دنبال مشاغلی نباشید که بیشترین پتانسیل پرداخت دستمزد را دارند؛ در عوض روی مشاغلی تمرکز کنید که بیشترین توانایی های شما را شکوفا می سازند. به این شکل می توانید روی استعدادهای خود سرمایه گذاری نموده و با نشان دادن بهترین ها، به ثروتی عظیم دست یابید.

9. راز پیروزیت ثروتمندان در عملگرا بودن آن ها نهفته است

ثروتمندان زمان خود را تنها به تفکر و آنالیز نمی گذرانند، بلکه آن ها عمل نموده و از این طریق به آینده وارد می شوند. سرمایه گذاران عظیم خوب می دانند که برای به دست آوردن فرصت های زودگذر باید به سرعت تصمیم گرفته و به سرعت وارد عمل شوند.

پیشنهاد مطالعه: بهترین شغل های پردرآمد بدون سرمایه در ایران

10. ثروتمندان به این که شما چه فکری درباره شان دارید اهمیتی نمی دهند

ثروتمندان به دنبال اثبات چیزی نیستند و احتیاجی به نمایش پول یا شرایط خود ندارند. به همین دلیل به فکری که دیگران درباره آن ها دارند، اهمیتی نمی دهند. آن ها در نشان دادن تعلق خود به طبقه اجتماعی بالاتر، بسیار ظریف عمل می کنند.

11. اطراف خود را با افراد همفکر احاطه می کنند

داشتن سبک زندگی افراد ثروتمند بسیار عجیب است… آن ها اشتراک کمتری با مردم معمولی دارند و عادت های متفاوتی را دنبال می کنند. به همین دلیل اگر توجه نموده باشید، آن ها اجتماعات خود را دارند و با افرادی همفکر و هم روش خود، نشست و برخاست می کنند.

12. راز پیروزیت ثروتمندان در پرشور بودن آن ها جای دارد

البته این چیزی است که پول در اختیار آن ها قرار می دهد. شور و اشتیاق می تواند تعریف های متفاوتی داشته باشد، اما افراد ثروتمند آن را به شکلی معنی می کنند که با استفاده از پول، رویاهای خود را محقق می کنند. آن ها اگر مایل به انجام کاری نباشند، آن را به دیگری محول نموده و وقت خود را صرف کاری می کنند که به آن علاقه دارند.

سخن انتهای

شما چه روش هایی از راز پیروزیت ثروتمندان می شناسید؟ پیش از این از خود پرسیده اید که چگونه پولدار شویم؟ آیا پیش از این نردبان رسیدن به ثروت را پیموده و رموز آن را شناخته اید؟ از تجربیات و کوشش های خود در بخش پیغام ها با ما و سایر خوانندگان انگیزه بگویید. پیشنهاد می کنیم 30 شغل آزاد پردرآمد در ایران این روزها را نیز بخوانید و برای آغاز کسب و کار ایده بگیرید.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: مجله انگیزه
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2175

به "راز موفقیت ثروتمندان چیست و آن ها از چه دریچه ای دنیا را می نگرند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راز موفقیت ثروتمندان چیست و آن ها از چه دریچه ای دنیا را می نگرند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید