ملاقات اردوغان و شهردار آنکارا

به گزارش یزد بلاگ، نویسنده نشریه حریت با اشاره به ملاقات شهردار آنکارا با رئیس جمهور ترکیه نوشت: در این ملاقات درباره نحوه اداره شهر مصاحبه و گفتگو شد.

ملاقات اردوغان و شهردار آنکارا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، عبدالقدیر سلوی نویسنده نشریه حریت در یادداشتی با اشاره به ملاقات رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه و منصور یواش شهردار آنکارا نوشت: اردوغان پس از انتخابات با شهرداری های مهم از حزب جمهوری خلق از جمله منصور یواش و اکرم امام اوغلو ملاقات و تبادل نظر کرد. اکرم امام اوغلو به جای تداوم این روابط ترجیح به بعضی جدال های کم اهمیت داد. اما منصور یواش که موفقیتهای خوبی به دست آورده این فرایند همکاری را ادامه داده است.

وی اضافه کرد: منصور یواش پیش از ملاقات با اردوغان با کمال کلیچدار اوغلو رهبر حزب جمهوری خلق ملاقات کرد، کلیچدار اوغلو به وی یادآور شد که نکته مهم، حل مسائل آنکاراست.

سلوی نوشت: منصور یواش با اردوغان ملاقات نموده و اردوغان به عنوان شهردار سابق بعضی موارد را به وی یادآور شد. این ملاقات مفید بود. درباره بناها و مکانهای مختلف در شهر تبادل نظرهایی صورت گرفته و پیشنهاداتی از سوی اردوغان ارائه شد. وی ادامه می دهد که بنای مانع سازی در کار شهرداری را نداریم.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2115

به "ملاقات اردوغان و شهردار آنکارا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات اردوغان و شهردار آنکارا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید