دولت دنبال گزینه گوش به فرمان است، امیدوارم مدیر فوتبالی رئیس گردد

به گزارش یزد بلاگ، جواد منافی در گفت و گو با خبرنگاران، در خصوص شرایط و اتفاقات انتخابات پیش روی فدراسیون فوتبال گفت: همه ما فوتبالی ها انتظار داریم علی کریمی به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب گردد. انتخاب کریمی به عنوان رئیس فدراسیون می تواند یک اتفاق عظیم باشد. اما اگر کریمی انتخاب نگردد آن وقت اولویت با مدیری است که قبلاً سابقه فوتبالی خوبی داشته باشد.

دولت دنبال گزینه گوش به فرمان است، امیدوارم مدیر فوتبالی رئیس گردد

وی ادامه داد: با چیزهایی که می بینیم و می شنویم احتمال انتخاب کریمی به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال خیلی کم است. بالاخره یک سری از این کاندیداها از خیلی قبل لابی های خود را آغاز کردند و اجازه نمی دهند یکی مثل کریمی یا یک مدیر فوتبالی رئیس فدراسیون گردد.

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: این حواشی و این اخبار همه ما را نگران می نماید که کریمی شانسی برای ریاست فدراسیون ندارد. امیدوارم حداقل یک مدیر فوتبالی انتخاب گردد.

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد دخالت دولت و وزارت ورزش در بحث انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: همواره این مسئله وجود داشته، با اینکه فیفا ایراد گرفته اما باز هم دخالت می نمایند. دولت می خواهد گزینه ای رئیس فدراسیون گردد که کاملاً گوش به فرمان باشد و حرفی روی حرف دولت نزند. برای آنها مهم نیست که رئیس فدراسیون فوتبالی باشد یا نباشد بلکه مهم این است که فقط حرف گوش کن دولت باشد.

منافی در واکنش به شایعه مهندسی شدن انتخابات فدراسیون فوتبال به نفع گزینه مورد حمایت دولت و وزارت ورزش مطرح کرد: مهندسی کردن انتخابات کار بسیار ساده ای است. مطمئن باشید آقایان کارشان را بلند هستند و هماهنگی های لازم را هم انجام داده اند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: به نظر من اگر کسی غیر از گزینه مورد حمایت دولت و ورازت ورزش به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب گردد یعنی انتخابات مهندسی شده نبوده و درست بوده. من به شخصه امیدوارم انتخابات فدراسیون در شرایط سالمی برگزار گردد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3534

به "دولت دنبال گزینه گوش به فرمان است، امیدوارم مدیر فوتبالی رئیس گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت دنبال گزینه گوش به فرمان است، امیدوارم مدیر فوتبالی رئیس گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید