دلیل اهمیت گردشگری سلامت در دنیای پساکرونا چیست؟

به گزارش یزد بلاگ، کارشناسان اظهار می گویند: تقاضا برای گردشگری سلامت در پساکرونا افزایش خواهد یافت، زیرا مسافران بعد از یک سال (و یا حتی بیشتر) محدودیت سفر مشتاق هستند تا جسم و روح خود را تقویت و بر فرسودگی ناشی از این همه گیری غلبه نمایند.

دلیل اهمیت گردشگری سلامت در دنیای پساکرونا چیست؟

با توجه به کاهش سفرهای سلامتی، افراد بعد از سرانجام همه گیری تمایل به سفرهای سلامت در هر نوعی دارند که می تواند شامل تناسب اندام، سم زدایی و مدیریت استرس باشد.

محققان عنوان کردند: سلامت روحی و جسمی طی این بیماری همه گیر مورد توجه قرار گرفته است و باعث می گردد که سفرهای سلامتی بیش از گذشته متقاضی داشته باشد. بیماری کووید- 19 و محدودیت های آن باعث شد تا افراد درباره نحوه زندگی و سفر خود ارزیابی مجدد نمایند.

در حال حاضر، ارتباط دوباره با طبیعت و اتخاذ رویکرد فعالانه تر نسبت به سلامتی جسمی و روحی، کانون اصلی توجه بسیاری از مسافران، به ویژه افرادی است که طی این بیماری در شهرهایی زندگی نموده اند که دسترسی کمتری به فضای سبز داشته اند.

در زمان شیوع بیماری همه گیر کووید-19، با افزایش بی سابقه دورکاری که احتیاج به تعادل سالم بین زندگی و کار را برجسته می نماید، روبرو شدیم و این در حالی است که افراد سفرهای کمتری داشتند و در پساکرونا کوشش می نمایند مدت طولانی را برای استفاده از مزایای سلامتی انتخاب نمایند.

تراول دیلی نوشت، همچنین، سفرهای خانوادگی در این بخش، در حال گسترش است، زیرا افراد به دنبال برقراری ارتباط دوباره و کشف عادات سبک زندگی سالم با یکدیگر هستند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: گردشبان
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4095

به "دلیل اهمیت گردشگری سلامت در دنیای پساکرونا چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل اهمیت گردشگری سلامت در دنیای پساکرونا چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید