دستگیری 27 سارق مسلح در دزفول

به گزارش یزد بلاگ، دادستان دزفول گفت: 27 سارق مسلح، زورگیر و متجاوز به عنف طی سلسله عملیات های ضربتی و هماهنگ توسط پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری 27 سارق مسلح در دزفول

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری فارس، منصور محمدی خباز دادستان شهرستان دزفول اظهار کرد: این عملیات ظرف مدت یک هفته و با نظارت مستقیم دادسرای این شهرستان انجام شد.

وی اضافه کرد: در سلسله عملیات های اجرا شده، یک باند سه نفره سرقت مسلحانه و متجاوز به عنف، یک باند چهار نفره سرقت مسلحانه موتورسیکلت و یک باند 10 نفره سرقت مسلحانه خودرو منهدم شدند.

محمدی خباز ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان 6 خودرو، 17موتورسیکلت و هفت تیغه قمه کشف و ضبط شد.

دادستان شهرستان دزفول گفت: همچنین در ادامه این عملیات، 10 سارق کیف قاپ و سارق به عنف دستگیر شدند که در بازپرسی ها به بزه ارتکابی اعتراف نموده و مقادیری اموال مسروقه شامل کیف زنانه، جواهرات و گوشی موبایل از مخفیگاهشان کشف شد.

منصور محمدی خباز شرح داد: این طرح ها با قدرت هرچه بیشتر جهت بالا بردن ضریب امنیت شهروندان در شهرستان دزفول ادامه می یابد.

وی بیان نمود: دستگاه قضا و نیروی انتظامی دزفول در چارچوب قانون و بدون هیچ گونه مماشاتی با هنجارشکنان و برهم زنندگان امنیت عمل خواهند کرد و این افراد بدانند که برای ادامه هنجارشکنی های خود هیچ حاشیه امنی ندارند و در سریع ترین زمان ممکن دستگیر و به سزای اعمال مجرمانه خود می رسند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2804

به "دستگیری 27 سارق مسلح در دزفول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری 27 سارق مسلح در دزفول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید