خزانِ وعده های بهاری

به گزارش یزد بلاگ، خبرنگاران/لرستان در لرستان پروژه های نیمه تمام بی شماری وجود دارد که هر چند وقت یکبار وعده جدیدی برای افتتاح یا مشخص تکلیف آنها به گوش می رسد اما فقط در حد وعده باقی می ماند.

خزانِ وعده های بهاری

برای هر کدام از این دست پروژه ها که به وفور در لرستان یافت می شود در دولت های مختلف چندین وعده رسانه ای شده اما همچنان نیمه تمام هستند و برای افتتاح نیاز به کارهای زیادی دارند.

در این بین تا خاتمه خرداد 1400 قرار بود برخی سدها آب گیری و پروژه هایی افتتاح شود، بازگشت کارخانجاتی به مدار تولید، معین تکلیف و وعده هایی از این دست هم مورد انتظار بود، اما بسیاری از آنها محقق نشد و هم چنان همانی هستند که پیش از وعده ها بودند.

وعده آبگیری سد کمندان و تاج امیر که از سال ها پیش پروژه آنها آغاز شده در چند وقت اخیر رسانه ای شد اما مطابق انتظار به خرداد نرسیدند.

بهره برداری از آزادراه خرم آباد- بروجرد یکی دیگر از پروژه ها بود که براساس وعده مسئولان تا خاتمه خرداد 1400 باید مورد بهره برداری قرار می گرفت اما این گونه نشد و بلافاصله وعده تازه از راه رسید.

ایستگاه های پمپاژ آب جایدر، چم مهر، نیله، اسماعیل آباد و برخی دیگر از پروژه های حوزه آب هم قرار بود در ماه گذشته افتتاح شود اما این در حالی است که کار زیادی برای افتتاح دارند.

ورزشگاه 15 هزار نفری خرم آباد هم در لیست افتتاح پروژه های خردادی بود اما این وعده هم محقق نشد و اگر بخواهیم به این دست پروژه ها اشاره کنیم نیاز به مثنوی هفتاد من دارد.

درست است که در راه برخی از این پروژه ها مشکلاتی وجود دارد اما مسئولان وعده دهنده می توانند با اشراف کامل از شرایط وعده ای رسانه ای کنند که کمی به واقعیت نزدیک باشد.

ما عادت کرده ایم که برخی وعده ها را زیاد جدی نگیریم و شاید برخی مسئولان هم به این وعده های نشدنی عادت کرده اند و بدون آگاهی کامل از شرایط مدام وعده تازه می دهند و با بی خاتمهی وعده، بعضاً دلایل آن را مطرح می کنند!

همچنان برای برخی پروژه های لرستان که عمر چند مورد آنها بیش از دو دهه است و مسئولان زیادی به خود دیده اند، وعده تازه از راه می رسد و با رفتن مسئولان کنونی بازهم لرستان می ماند و وعده های روی زمین مانده و با ورود مسئولان تازه این چرخه ادامه خواهد داشت.

وعده های خرداد 1400 هم مثل قبلی ها راه به جایی نبرد و شرایط پروژه های نیمه تمام لرستان، همچنان همانی است که نباید باشد.

راستی خردادها چقدر وعده ها شیرین می شود اما بلافاصله خزان آنها از راه می رسد...

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4202

به "خزانِ وعده های بهاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خزانِ وعده های بهاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید