خبرنگاران 65 میلیارد ریال تسهیلات کارآفرینی در خمین پرداخت شد

به گزارش یزد بلاگ، خمین - خبرنگاران - مسوول صندوق کارآفرینی امید خمین گفت: 65 میلیارد و 230 میلیون ریال معادل 32 درصد از کل تسهیلات اشتغال روستایی شهرستان پارسال از سوی این صندوق پرداخت شد.

خبرنگاران 65 میلیارد ریال تسهیلات کارآفرینی در خمین پرداخت شد

ابوالفضل نوروزی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه نمود: این میزان تسهیلات در قالب 18 طرح پرداخت شده و منجربه ایجاد 56 شغل مستقیم شده است.

وی اظهارداشت: تسهیلات از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در زمینه مشاغلی چون تراشکاری، صنایع دستی، گردشگری، معدنی و دامداری پرداخت شده است.

وی گفت: تسهیلات مذکور برای ایجاد کارآفرینی در مناطق روستایی اسدآباد، فرج آباد، قیدو، خراوند، میشیجان، کوکه، ازنوجان، زورقان و ناحیه صنعتی شهابیه، هشمتیه، سیف الدین، خلیل آباد و حاجی آباد پرداخت شده است.

نوروزی اضافه نمود: هر یک میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات پرداختی این صندوق یک اشتغال مستقیم فراهم می نماید و محدودیت اعتبار در این راستا وجود ندارد و در صورت تصویب طرح ها، اعتبار شناور جذب و تسهیلات پرداخت می گردد.

وی گفت: پرداخت این تسهیلات در مناطق روستایی سبب کاهش مهاجرت از این مناطق می گردد و زیرساختهای اشتغال و حضور جوانان در روستا را فراهم می نماید.

مسوول صندوق کارآفرینی امید خمین تاکید نمود: اشتغال ایجاد شده در روستاهای خمین به ویژه در زمینه گردشگری و بوم گرگردی بستر درآمدزایی برای روستا و شهرستان را فراهم نموده است.

شهرستان خمین از توابع استان مرکزی با 105 هزار نفر جمعیت دارای بالاترین نرخ بیکاری در استان مرکزی است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1055

به "خبرنگاران 65 میلیارد ریال تسهیلات کارآفرینی در خمین پرداخت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 65 میلیارد ریال تسهیلات کارآفرینی در خمین پرداخت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید