خبرنگاران میهمانان سه عروسی در دزفول متفرق شدند

به گزارش یزد بلاگ، دزفول - خبرنگاران - بخشدار بخش مرکزی دزفول گفت: میهمانان سه عروسی در باغ ویلاهای بخش مرکزی دزفول در 2 روز گذشته متفرق و صاحب یک باغ ویلا بازداشت شد.

خبرنگاران میهمانان سه عروسی در دزفول متفرق شدند

مرتضی جودی فر روز چهارشنبه با اعلام این خبر به رسانه ها بیان نمود: یکی از این عروسی ها با بیش از هزار نفر میهمان، در روستای بن جعفر دزفول بود که با دستور قضایی و حضور ماموران انتظامی، برق باغ قطع، و میهمانان متفرق شدند

وی اضافه کرد: صاحب این ویلا باغ به دلیل توجه نکردن به شیوه نامه های بهداشتی ستاد مقابله با ویروس کرونا ، دستگیر و باغ ویلا پلمب شد.

وی ادامه داد:همچنین ماموران انتظامی میهمانان 2 عروسی دیگر را در روستاهای محمد بن جعفر، و بنوار شامی از توابع بخش مرکزی دزفول را متفرق کردند.

بخشدار مرکزی گفت: با صاحبان باغ ویلاهایی که در تعطیلات نوروز اقدام به اجاره دادن باغ ویلا برای برگزاری آیین عروسی نمایند برخورد قضایی خواهد شد.

وی ادامه داد:با توجه به دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا، با کسانی که سلامت عمومی مردم را به خطر می اندازند به شدت برخورد می گردد.

جودی فر اضافه کرد: دادستان عمومی دزفول بر اساس قوانین و مقررات مصوبات ستاد مقابله با کرونا اقدامات لازم در مورد برخورد با برگزارنمایندگان متخلف را در دستور کار قرار داده است.

هم اکنون 9 شهرستان خوزستان از جمله دزفول در شرایط قرمز کرونایی و 9 شهرستان در شرایط نارنجی قرار دارند.

بخش مرکزی دزفول حدود 100 هزار نفر جمعیت دارد.این بخش دارای 6 شهر و 37 روستاست که به دلیل وجود باغات مرکبات و زمین های حاصلخیز کشاورزی، از چشم اندازهای زیبایی برخوردار است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3646

به "خبرنگاران میهمانان سه عروسی در دزفول متفرق شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران میهمانان سه عروسی در دزفول متفرق شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید