خبرنگاران سپک تاکرای بانوان مراغه در روزهای کرونایی نیز فعال است

به گزارش یزد بلاگ، مراغه - خبرنگاران - رییس کمیته سپک تاکرا آذربایجان شرقی گفت: بانوان سپک تاکرا کار مراغه ای در روزهای کرونایی با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی همچنان به تمرینات و فعالیت های انفرادی خود ادامه می دهند.

خبرنگاران سپک تاکرای بانوان مراغه در روزهای کرونایی نیز فعال است

غلامرضا عبدی روز دوشنبه در جلسه سپک تاکرا بانوان شهرستان مراغه گفت: شرایط کرونایی فرصتی است تا موضوعات و مسائل بانوان فعال در این رشته ورزشی را با برنامه ریزی برطرف کنیم.

وی گفت: برگزاری آنلاین مسابقات استانی بغل پای سپک تاکرا در روزهای کرونایی از جمله برنامه های این کمیته است.

وی افزود: بانوان سپک تاکرا کار مراغه ای پیش از شیوع کرونا با آمادگی بالای 90 درصد برای مسابقات کشوری قزوین آماده شده بودند و با توجه به آمادگی بالای بازیکنان امیدوار به کسب رتبه در کشور بودیم.

عبدی اضافه نمود: بازیکنان مراغه ای در دوران کرونا همچنان با جدیت تمام به تمرینات خود ادامه می دهند و امیدواریم با ریشه کنی کرونا شاهد افتخارآفرینی های این تیم باشیم.

وی گفت: تیم بانوان مراغه به عنوان یکی از نخستین تیم های سپک تاکرا در استان بوده که امیدواریم با با حمایت مسوولان استانی و شهرستانی این تیم بتواند در رقابت های کشوری حضور یافته و افتخار آفرینی کند.

وی ادامه داد: سپک تاکرای آقایان نیز در سال های اخیر افتخار آفرینی های بسیاری را در سطح کشوری و جهانی کسب نموده و چندین بازیکن را به تیم ملی کشورمان معرفی نموده است و امیدواریم بانوان مراغه ای هم بتوانند این موفقیت ها را تکرار نمایند.

سپک تاکرا شبیه والیبال بوده اما برای گذراندن توپ از تور به جای دست از پا استفاده می گردد، این بازی از ورزش های بومی جنوب شرق آسیا بوده و در تایلند، مالزی، لائوس و اندونزی بسیار محبوب است.

اندازه زمین و ارتفاع تور در این بازی شبیه بدمینتون بوده و هر تیم 3 بازیکن دارد و هر تیمی که بتواند 2 ست از 3 ست بازی را از آن خود کند برنده مسابقه خواهد بود، هر ست 21 امتیاز دارد و در ست سوم تنها کسب 15 امتیاز برای پیروز شدن تیم ها کافی است.

شهرستان مراغه با حدود 268 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1752

به "خبرنگاران سپک تاکرای بانوان مراغه در روزهای کرونایی نیز فعال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سپک تاکرای بانوان مراغه در روزهای کرونایی نیز فعال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید