خبرنگاران حقوق و معوقات کارکنان شهرداری ساری بموقع پرداخت می گردد

به گزارش یزد بلاگ، تهران- خبرنگاران- سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری ساری گفت که مدیران شهرداری با تمام توان پیگیر پرداخت بموقع حقوق و مزایای کارکنان این مجموعه در زمان مقرر هستند.

خبرنگاران حقوق و معوقات کارکنان شهرداری ساری بموقع پرداخت می گردد

به گزارش روابط عمومی شهرداری ساری، سیدعباس راد اضافه کرد : پرداخت معوقات گذشته کارکنان شهرداری مرکز استان نیز در دستور کار قرار گرفته است که امیدواریم این مساله نیز در کوتاه ترین زمان ممکن محقق گردد.

وی با اشاره به مباحث مطرح شده در فضاهای رسانه ای در مورد عدم پرداخت حقوق و مزایا و اخراج بخشی از کارکنان شهرداری ساری ، شرح داد : با توجه به اینکه یکی از مناقصه های شرکت های تامین نیروی حجمی کار در شهرداری به دلیل ایرادات قانونی وارد شده از سوی دستگاه های نظارتی دچار مشکل شده است، با اقدامات و تدابیر اجرا شده پیگیر برطرف این مسائل هستیم.

وی همچنین با تشریح اقدامات اجرا شده پیرامون ساختار اداری و کوشش برای پرداخت بموقع حقوق و مزایای کارکنان شهرداری ، اضافه کرد : شهرداری ساری به عنوان عظیم ترین دستگاه خدمات رسان در مرکز استان با تمام توان و با استفاده از همه ظرفیت های داخلی و سازمانی، مشغول خدمت رسانی به مردم است و هیچگاه از این بار مسئولیت شانه خالی نخواهد کرد.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری ساری به ضرورت تسریع فرایند اجرایی امور مراجعان در ایام شیوع ویروس کرونا اشاره نمود و بیان داشت: با توجه به شرایط خاص انتشار ویروس کرونا و محدودیت های اعلام شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، همکاران ما در شهرداری ساری هرگونه اقدام لازم برای معطل نماندن امور جاری مردم و نیز پیگیری پفراینده های کاری با پیش فرض تسریع امور و حتی الامکان، عدم احتیاج به حضور فیزیکی مراجعان را در دستور کار قرار داده اند.

او اضافه کرد: با وجود شرایط خاص بیماری کرونا و مسائل متعدد، همه کارهای شهرداری ساری طبق روال عادی پیش می رود و کلیه معاونت ها، شهرداران مناطق سه گانه، روسای سازمان های تابعه و کارکنان شهرداری با کوشش مجدانه در حال پیگیری امور خدمات رسانی و انجام وظایف ذاتی شهرداری هستند.

حدس در فضای مجازی و رسانه پیرامون شرایط شهرداری ساری از جمله پرداخت حقوق بخشی از کارکنان قراردادی پس از دستگیری شهردار مطرح شد.

عباس رجبی شهرداری ساری 17 آبان سال جاری بر سر پفراینده قدیمی فساد اقتصادی در این مجموعه دستگیر شد. این پفراینده تابستان سال 97 باز شد و تا به امروز علاوه بر پنج عضو شورای شهر ، چند تن از مدیران شهرداری هم دستگیر شدند. رجبی در زمان شهردار سابق که پفراینده فساد اقتصادی باز شد ، مدیر پسماند این مجموعه بود.

شهرداری ساری حدود هفت هزار نیروی انسانی دارد که گفته می گردد دستکم چهار هزار نفر آنها مازاد هستند. بیش از نیمی از بودجه این شهرداری صرف پرداخت حقوق کارکنان می گردد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2756

به "خبرنگاران حقوق و معوقات کارکنان شهرداری ساری بموقع پرداخت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران حقوق و معوقات کارکنان شهرداری ساری بموقع پرداخت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید