خبرنگاران الزام ارسال آگهی های دولتی به مطبوعات به قوت خود باقی است

به گزارش یزد بلاگ، قزوین - خبرنگاران- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: الزام دستگاه های دولتی و شهرداری ها به ارسال آگهی های دولتی به مطبوعات به قوت خود باقی بوده و تغییری در آن ایجاد نشده است.

خبرنگاران الزام ارسال آگهی های دولتی به مطبوعات به قوت خود باقی است

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، محمد حسین اسماعیلی روز شنبه با اعلام این مطلب، اضافه نمود: دستگاه های اجرایی همچنان باید آگهی های خود را از طریق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای نشریات ارسال نمایند و قانون در این زمینه تغییری نکرده است و باید اجرایی شود.

وی اضافه نمود: سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیشتر در این خصوص اعلام کرده بود: با حمایت معاون اول رییس جمهوری و نظر موافق هیات دولت، الزام ارسال آگهی های دولتی به مطبوعات به قوت خود باقی ماند و ماده 14 مصوب پیشین لغو و تبصره یک ماده 13 هم به همین دلیل اصلاح گشت.

اسماعیلی گفت: ما همواره خود را کنار اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه می دانیم و برای حل مسائل آنان از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.

در استان قزوین 49 نمایندگی سرپرستی روزنامه های سراسری، 56 نشریه استانی و 16 نمایندگی خبرگزاری مجوز فعالیت دریافت کرده اند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3468

به "خبرنگاران الزام ارسال آگهی های دولتی به مطبوعات به قوت خود باقی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران الزام ارسال آگهی های دولتی به مطبوعات به قوت خود باقی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید