خبرنگاران اختصاص 130 میلیارد تومان از مالیات بر ارزش افزوده به عشایر

به گزارش یزد بلاگ، تهران- خبرنگاران- رییس سازمان امور عشایر ایران با تاکید بر اینکه سهم عشایر از اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده باید در مناطق و سامانه های عشایری هزینه شود، گفت: سالانه 120 تا 130 میلیارد تومان از محل مالیات بر ارزش افزوده به عشایر کشور اختصاص می یابد.

خبرنگاران اختصاص 130 میلیارد تومان از مالیات بر ارزش افزوده به عشایر

به گزارش روز سه شنبه وزارت جهاد کشاورزی، کرمعلی قندالی در نشست بررسی سهم عشایر از مالیات بر ارزش اضافه کرده و مسائل آن افزود: تحولات و پروژه های خوبی در حوزه های آبرسانی، راه سازی و انرژی خورشیدی از محل اعتبارات ارزش اضافه کرده در مناطق عشایری کشور اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه مسائلی را با فرمانداری ها در خصوص هزینه کرد این اعتبارات داریم و متاسفانه بخشی از این اعتبارات در مناطق روستائی هزینه می شود، اظهارداشت: اعتبارات مالیات بر ارزش اضافه کرده صرفا باید در سامانه های عرفی و نهایتا ایل راه های عشایری هزینه شود و استفاده آن در مناطق روستائی توجیحی ندارد.

رییس سازمان امور عشایر ایران شرح داد: ما در شهرها به همه امکانات رفاهی از جمله آب، برق، گاز، سرپناه، وسایل سرمایشی و گرمایی دسترسی داریم و من همواره فکر می کنم که جامعه عشایری چه سهمی از این امکانات دارند.

وی گفت: نوع و سبک زندگی عشایری را باید با فراهم کردن شرایط و امکانات مناسب برای آنان، حفظ کنیم.

قندالی با بیان اینکه موضوع تامین آب شرب برای عشایر بسیار مهم و سرنوشت ساز است، اظهارداشت: شرایط هواشناسی را به صورت مرتب رصد می کنیم و به نظر می رسد امسال در پاییز با چالش بارندگی روبرو شویم و اگر بتوانیم برنامه ریزی کنیم درصدی از این اعتبارات را برای آبرسانی سیار به عشایر اختصاص دهیم، مسائل کمتری در این حوزه خواهیم داشت.

رییس سازمان امور عشایر با اشاره به ظرفیت های تشکل های عشایری و صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی عشایری، یادآور شد: سرمایه این صندوق در ابتدای تاسیس 19 میلیارد تومان بود اما با کمک هایی که شد امروز سرمایه آن به 75 میلیارد تومان رسیده است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1541

به "خبرنگاران اختصاص 130 میلیارد تومان از مالیات بر ارزش افزوده به عشایر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اختصاص 130 میلیارد تومان از مالیات بر ارزش افزوده به عشایر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید