حق دوست: کارگروه ویژه کنکور 99 بر اجرای پروتکل های بهداشتی نظارت می نمایند

به گزارش یزد بلاگ، معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: کارگروه متشکل از نمایندگان وزارت علوم، سازمان سنجش، وزارت بهداشت و نمایندگان مجلس برای تدوین و اجرای پروتکل های بهداشتی کنکور نظارت می نمایند.

حق دوست: کارگروه ویژه کنکور 99 بر اجرای پروتکل های بهداشتی نظارت می نمایند

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، علی اکبر حق دوست معاون آموزشی وزارت بهداشت در برنامه زنده تلویزیونی گفت: پس از آنالیز های فراوان و انعکاس نقطه نظرات مختلف کارشناسی، مردم و داوطلبان به این نتیجه رسیدیم که روش های جایگزینی که مطرح می گردد ممکن است آسیب های جدی به همراه داشته باشد.

وی ادامه داد: شرایط بیماری کرونا در ماه های آینده تعیین نیست و خدا ننموده ممکن است اوضاع در آینده نامناسب باشد. عدم برگزاری کنکور آسیب های جدی به دانشگاه ها و داوطلبانی که چند سال خودشان را آماده این مسابقه نموده اند، وارد می نماید.

حق دوست اظهار کرد: در خصوص سلامت، مطمئن باشید که هیچ کس کوتاه نخواهد آمد. قرار است یک کارگروه متشکل از نمایندگان وزارت علوم، سازمان سنجش، وزارت بهداشت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی تشکیل می گردد تا بر تدوین پروتکل ها و اجرای پروتکل های بهداشتی حداکثر نظارت را داشته باشند.

وی گفت: همچنین از روش های مختلف استفاده می گردد که تعداد داوطلبان کاهش پیدا کند و داوطلبان در فضا های بیشتر با تراکم کمتر و رعایت ماسک و موارد ضدعفونی وارد سالن های برگزاری آزمون شوند.

معاون وزیر بهداشت با اشاره به جلسه آنالیز نحوه برگزاری کنکور گفت: به عنوان یک فرد در این جمع قانع شدم که اگر این اصول را با یاری مردم و داوطلبان رعایت کنیم چندان خطر افزوده ای برای داوطلبان نخواهیم داشت.

وی تاکید نمود: مردم خیال شان راحت باشد و سلامت حتی یک نفر از داوطلبان هم مهم است و سیستم حاضر نیست استاندارد های خودش را پایین بیاورد و برای برگزاری کنکور جان تعداد انگشت شماری از داوطلبان در معرض خطر قرار گیرد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1875

به "حق دوست: کارگروه ویژه کنکور 99 بر اجرای پروتکل های بهداشتی نظارت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حق دوست: کارگروه ویژه کنکور 99 بر اجرای پروتکل های بهداشتی نظارت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید