حداکثر ظرفیت درمان تامین اجتماعی در خدمت به بیماران کرونایی است

به گزارش یزد بلاگ، تهران (پانا) - مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی مطرح نمود تمامی امکانات و ظرفیت های این سازمان در خدمت بیماران مبتلا به کرونا است و امکانات موردنیاز برای خدمت رسانی حداکثری در اختیار مدیران استانی واقع شده است.

حداکثر ظرفیت درمان تامین اجتماعی در خدمت به بیماران کرونایی است

به گزارش روابط عمومی اداره کل سازمان تأمین اجتماعی، مصطفی سالاری در جلسه ویژه مقابله با کرونا که به صورت ویدئو کنفرانس، با حضور مدیران درمان تأمین اجتماعی استان های سراسر کشور برگزار شد، اظهار کرد: نیاز تک تک بیمارستان های تأمین اجتماعی سراسر کشور که در حال خدمت رسانی به بیماران مبتلا به کرونا هستند، به صورت روزانه بررسی و در سریع ترین زمان ممکن برطرف می شود.

وی از مدیران درمان تأمین اجتماعی سراسر کشور خواست، از تمامی امکانات برای خدمت رسانی حداکثری به بیماران مبتلا به کرونا استفاده کنند و شرح داد: اختیار و امکانات لازم در اختیار مدیران قرار گرفته و توقع می رود که بهترین استفاده از اختیارات و امکانات صورت گیرد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به برنامه این سازمان برای اضافه کردن 552 تخت بیمارستانی به ظرفیت بیمارستان های موجود، گفت: در اجرای این برنامه توسعه تخت های ویژه در اولویت واقع شده است و هیچ محدودیتی در زمینه ارائه خدمات به بیماران کرونایی وجود ندارد.

سالاری در ادامه با اشاره به شرایط کنونی کشور و طرح زندگی با کرونا در سازمان تأمین اجتماعی اضافه کرد: گزارش های هفتگی سازمان تأمین اجتماعی در ارائه خدمات به بیماران و سایر حمایت های اجرا شده برای کاهش آثار شیوع کرونا بر زندگی مردم به ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه می شود.

امیرعباس منوچهری، معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی نیز در این جلسه گفت: از بهمن سال گذشته ستاد بحران در تامین اجتماعی تشکیل شد و تا امروز 70 هزار بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های این سازمان بستری و در حال حاضر نیز بیش از 2000 نفر بستری هستند.

وی با بیان این که آمار و اطلاعات مربوط به خدمت رسانی بیماران مبتلا به کرونا به صورت روزانه جمع آوری و بررسی می شود نیز شرح داد: از تمامی امکانات و ظرفیت ها برای خدمت رسانی به بیماران استفاده شده و مسائل احتمالی بیمارستان ها نیز در اسرع وقت برطرف می شود.

ابوالفضل آفریده، مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی نیز 20 مهرماه در گفت وگو با ایرنا گفته بود: 100 درصد ظرفیت بیمارستان های تامین اجتماعی در اختیار بیماران مبتلا به کرونا و بیش از 52 درصد از این بیماران نیز تحت پوشش این سازمان است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2711

به "حداکثر ظرفیت درمان تامین اجتماعی در خدمت به بیماران کرونایی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حداکثر ظرفیت درمان تامین اجتماعی در خدمت به بیماران کرونایی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید